نماد آخرین خبر

بارسا پول خرید هافبک ندارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بارسا پول خرید هافبک ندارد

ورزش 3/شرایط مالی باشگاه بارسلونا باعث شده است که مدیران این باشگاه از خرید بازیکنی بزرگ برای خط میانی منصرف شوند.
 بارسلونا در چند سال اخیر با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم کرده و این شرایط پس از شیوع جهانی ویروس کرونا برای آنها بسیار بدتر از قبل شد. مدیران این باشگاه در طول این مدت به سختی توانسته‌اند بازیکنان مد نظر مربیان را به خدمت بگیرند در تلاش هستند که این روند را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال هم ادامه دهند.
بسیاری از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا از چند ماه قبل مدعی شده بودند که آنها قصد دارند هافبک جدیدی را به خدمت بگیرند و مایل هستند که خط میانی این تیم را برای فصل آینده که تقویم پرفشاری را هم روبروی آنها قرار داده است تقویت کنند.
اما حالا روزنامه اسپورت مدعی شده است که مدیران این باشگاه در چند روز گذشته و پس از برگزاری جلسات متعدد به این نتیجه رسیدند که بهتر از خرید یک بازیکن درخشان برای خط میانی را به زمانی دیگر موکول کنند و این احتمال وجود دارد که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه به دنبال انجام این کار باشند.
بارسلونا در چند هفته اخیر به صورت جدی روی به خدمت گرفتن نیکو ویلیامز و دنی اولمو تمرکز کرده و به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه ترجیح می‌دهند که خط حمله این تیم را برای فصل آینده تقویت کنند و با بهبود شرایط و افزایش درآمدها در ماه ژانویه برای تقویت خط میانی اقدام کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره