نماد آخرین خبر

دیدار پپ و زلاتان؛ ۱۴ سال پس از دعوا!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دیدار پپ و زلاتان؛ ۱۴ سال پس از دعوا!

ورزش 3/زلاتان ابراهیموویچ و پپ گواردیولا در فاصله ۱۴ سال پس از درگیری معروف در بارسلونا با یکدیگر دیدار کردند.
 ابراهیموویچ در طول دوران حضورش در مستطیل سبز بازی در بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را تجربه کرد که یکی از آنها بارسلونا بود و حضور او در این تیم با حواشی بسیار زیادی در همان زمان و پس از جدایی‌اش از بارسا همراه شد که در خاطر فوتبال‌دوستان ماند.
زلاتان در سال ۲۰۰۹ راهی بارسلونا شد و در تنها فصلی که به‌صورت کامل با پیراهن این تیم در نوکمپ به میدان رفت توانست ۲۱ گل به ثمر برساند و عنوان قهرمانی در رقابت‌های لالیگا، سوپر جام اروپا و همچنین جام باشگاه‌های جهان را به دست آورد اما درگیری او با پپ گواردیولا یکی از دلایلش برای ترک بارسا بود.
او حتی در زندگینامه‌ای که چند سال بعد نوشت هم به شدت از این مربی معروف انتقاد کرد و مدعی شد که چطور یک مربی به این بزرگی که یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال هم به حساب می‌آید نتوانست شخصیتی مانند او را که نیاز به آزادی عمل و اعتماد برای درخشش در کنار لیونل مسی و دیگر ستاره‌های بارسا داشت مدیریت کند.
ابراهیموویچ حالا از دنیای فوتبال بازنشسته شده و به‌عنوان مشاور در باشگاه میلان حضور دارد و در جریان دیدار دوستانه این تیم برابر منچسترسیتی در تور پیش فصل آمریکا پس از سال‌ها بار دیگر با گواردیولا روبه‌رو شد. تصاویر مربوط به این دیدار مورد توجه بسیاری از هواداران این دو تیم و همچنین کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است و بسیاری از آنها معتقد هستند که این دیداری پرتنش بوده و مشخص است که دو طرف از این که با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند چندان راحت نیستند و این موضوع در رفتارشان مشخص است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره