نماد آخرین خبر

خشم طرفداران آرسنال از ستاره خائن؛ مایه ننگ!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خشم طرفداران آرسنال از ستاره خائن؛ مایه ننگ!

ورزش 3/طرفداران خشمگین آرسنال پس از انتخاب منچستریونایتد، چیدو اوبی مارتین را با رابین فن پرسی مقایسه می‌کنند‌.
  آرسنال به اوبی مارتین شرایط جدیدی برای  امضای قرارداد جدید پیشنهاد داده بود چون طبق قانون بازیکنان زیر 17 سال نمی‌توانند قراردادهای حرفه‌ای امضا کنند.
با وجود تلاش باشگاه آرسنال برای حفظ این بازیکن 16 ساله، توافقی حاصل نشد و منجر به جدایی او شد. او قرار است به منچستریونایتد برود که طرفداران آرسنال رقابت زیادی را با این باشگاه و هوادارانش دارند.
اکنون هواداران خشمگین آرسنال، چیدو اوبی مارتین را با رابین فن پرسی مقایسه کردند، چون این بازیکن 16 ساله پس از مذاکره با منچستریونایتد، تصمیم به جدایی گرفته است.
اگرچه اقدامات بعدی او هنوز به طور رسمی تایید نشده، اما خروج اوبی مارتین از آرسنال توسط خود این بازیکن طی پستی در شبکه‌های اجتماعی اعلام شد
اوبی مارتین در کپشن پست اینستاگرامی خود به سادگی نوشت "از آرسنال متشکرم" و دو تصویر را همراه آن منتشر کرد. او نوشت:"می‌خواهم از صمیم قلبم از تمام افرادی که در چهار سال گذشته در آرسنال حضور داشتند، تشکر کنم. تجربیات و رشدی که در اینجا به دست آورده‌ام واقعاً ارزشمند است. یک تشکر ویژه از مربیان، کادر‌فنی و هم تیمی‌هایم. خاطرات همیشه در خاطرم خواهند ماند. یک بار دیگر از شما برای این سفر سپاسگزارم. برای همه آرزوی موفقیت و بهترین‌ها را در آینده دارم."
تعدادی از هواداران آرسنال با ناراحتی نسبت به جدایی اوبی مارتین واکنش نشان دادند که بسیاری از آن‌ها اشاره به شباهت‌های جدایی رابین فن پرسی از آرسنال داشت.
انتقال مهاجم هلندی به منچستریونایتد در سال 2012 هنوز هم به طرز دردناکی در بین هواداران مرور می‌شود، نه تنها به این دلیل که او در اولین فصل حضورش در اولدترافورد قهرمان لیگ برتر شد، بلکه احساس می‌کردند او با انتخاب این باشگاه به نوعی به آن‌ها خیانت کرده است.
یکی از طرفداران با ایموجی گریه کردن نوشت:"چیدوبی فن پرسی"
در همین حال یک نفر دیگر نوشت:"پول بالاتر از اشتیاق است، ما قبلاً این را دیده‌ایم."
یک طرفدار با عصبانیت نوشت:"برادر دین بدترین حرکت در دوران حرفه‌ای تو بود."
کاربر دیگری بسیار خشمگین بود و نوشت:"تو مایه ننگ ما هستی."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره