نماد آخرین خبر

شکایت از ستاره سیتی به خاطر مهمانی و مزاحمت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شکایت از ستاره سیتی به خاطر مهمانی و مزاحمت!

ورزش 3/همسایه‌های فیل فودن به دلیل برگزاری مهمانی تا دیروقت و سر و صدای زیاد به پلیس شکایت کرده‌اند.
عملکرد درخشان فیل فودن در ترکیب منچسترسیتی در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس که با قهرمانی آنها در این مسابقات همراه بود باعث شد که این بازیکن به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت شود و به همراه این تیم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ شد.
این بازیکن هنوز به تمرینات پیش‌فصل سیتی برنگشته و در حال سپری کردن تعطیلاتش به همراه خانواده است و قرار است از چند روز دیگر پس از بازگشت آنها از تور آمریکا به تمرینات این تیم اضافه شود تا خودش را برای شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس آماده کند.
حالا روزنامه سان خبر داده است که این ستاره انگلیسی در حال استراحت در عمارت دو میلیون یورویی‌اش در چشایر است اما با شکایتی از سوی همسایه‌هایش روبرو شده است. آنها مدعی شده‌اند که سر و صدای مهمانی‌های این بازیکن بسیار بلند است و آرامش آنها را در شب برهم زده است.
یکی از همسایه‌ها به سان گفته که هیچکس مشکلی با صدای موسیقی و مهمانی ندارد اما این صدا هرگز در خانه فودن قطع نمی‌شود. ساکنان خانه‌های اطراف او با ارسال نامه‌ای به پلیس و شورای شهر مدعی شده‌اند که از زمان حضور فودن در این محله دیگر آرامش ندارند و از رفتار خودخواهانه او انتقاد کرده‌اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره