نماد آخرین خبر

ترنسفر لایو؛ همه گزینه‌ها روی میز است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ترنسفر لایو؛ همه گزینه‌ها روی میز است!

ورزش 3/شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون ستاره‌ها و تیم‌های بزرگ همچنان به گوش می‌رسد و هواداران منتظر هستند تا تکلیف خریدهای تیم محبوب‌شان مشخص شود.
بازار نقل و انتقالات تابستانی در چند روز اخیر بسیار شلوغ و جنجالی ادامه پیدا کرده و باشگاه‌های بزرگ همچنان در تلاش هستند که بتوانند بازیکنان مد نظرشان را هرچه زودتر به خدمت بگیرند تا فرصت بیشتری برای هماهنگی با تیم پیش از آغاز رقابت‌های فصل جدید داشته باشند.
یکی از جنجالی‌ترین شایعات از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی تا به حال مربوط به پیشنهاد ارائه شده از سوی بارسلونا برای به خدمت گرفتن نیکو ویلیامز بوده که هنوز پاسخی از سوی او به همراه نداشته است. در حالی که بسیاری از رسانه‌ها مدعی بودند که او قرار است به‌زودی راهی بارسا شود، اما به نظر می‌رسد که احتمال ادامه حضور این بازیکن در اتلتیک بیلبائو همچنان بسیار زیاد است.
در این پست از همه شایعات و حرکات مربوط به بازار نقل و انتقالات مطلع خواهید شد.
این ستون لحظه به لحظه آپدیت می‌شود تا اگر به دنبال آخرین تحولات و جابجایی‌های فوتبال در دنیا هستید، چیزی را از دست ندهید:
پوشش زنده خبری:

لاتزیو درها را به روی خامس بست
فابیانی، مدیر ورزشی لاتزیو، در مورد احتمال اینکه باشگاه ایتالیایی برای خرید خامس اقدام کند، گفت: «من هرگز با خامس رودریگز قرارداد امضا نمی‌کنم و این غیرممکن است. شایعات دروغ هستند. او 33 سال سن دارد و در سال‌های اخیر هرگز بیش از 12/13 بازی انجام نداده است. او در کوپا آمه‌ریکا عملکرد خوبی داشت، ولی ما حتی علاقه‌ای به این انتقال نداریم.»

ریکاردو رودریگز در یک‌قدمی قرارداد با بتیس
ملی پوش سوئیسی سابق میلان که برای تورینو بازی می‌کرد، برای تقویت سمت چپ بتیس راهی این تیم اسپانیایی خواهد شد. مارکا از توافق او با بتیس خبر داده است.

فولام پیشنهاد جدیدی برای اسکات مک تامینی، بیش از 20 میلیون پوند ارائه کرده است که انتظار می‌رود رد شود.
منچستریونایتد با مبلغی نزدیک به 30 میلیون پوند آماده فروش است.

آرتم دووبیک و ایجنتش الکس لیندوفسکی در راه ایتالیا
دووبیک فقط آاس رم را می‌خواست و ساعاتی پیش راهی پایتخت ایتالیا شد. او امروز تست‌های پزشکی رم را پشت سر خواهد گذاشت. آقای گل لالیگا رم را به اتلتیکو ترجیح داد.

توافق کامل بارسا و دنی اولمو

با تایید رومانو، انتقال دنی اولمو به بارسا نزدیک و نزدیکتر می‌شود. پس از صحبت‌های روزهای اخیر، توافق بین این بازیکن و باشگاه کاتالان کامل شده و در انتظار تصمیم لایزپیش هستند. پیشنهاد بارسا 55 میلیون یورو به اضافه 7 میلیون یورو متغیر با قراردادی 6 ساله است.

ناتینگهام فارست انتقال ژوتا سیلوا را رسمی کرد
تیم انگلیسی امضای قرارداد با بازیکن پرتغالی ویتوریا را رسمی کرد. این انتقال هفت میلیون یورو به اضافه سه میلیون یورو متغیرها هزینه داشت.

آمدن ژوائو نوس، اوگارته را از پاری سن ژرمن دور کرد
اکیپ نوشت انتقال هافبک جوان پرتغالی بنفیکا باعث شده تا اوگارته اروگوئه‌ای با وجود اینکه فصل گذشته با 60 میلیون یورو به این باشگاه فرانسوی آمد، نسبت به آینده خود در این باشگاه فرانسوی دچار تردید شود. منچستریونایتد می‌تواند مقصد بعدی او باشد.

رئال بتیس برای به خدمت گرفتن ریکاردو رودریگز با او به توافق رسید. این بازیکن به صورت آزاد و رایگان راهی این باشگاه خواهد شد و قراردادی را تا سال ۲۰۲۶ با بتیس به امضا خواهد رساند.


پیشنهاد جدید فولام برای به خدمت گرفتن اسکات مک‌تامینی به ارزش حدود ۲۴ میلیون یورو به منچستریونایتد رسیده است. انتظار می‌رود که مدیران یونایتد این پیشنهاد را رد کنند. آنها خواهان فروش این بازیکن با قیمت حدودی ۳۵ میلیون یورو هستند.

دی‌یونگ و رافینیا سد راه بارسا
بارسلونا برای خرید بازیکن نیاز به فروش یکی دو ستاره خود دارد و برای این مهم رافینیا و دی‌یونگ می‌توانند کارگشا باشند، ولی هر دو بازیکن هشدار داده‌اند که هیچ تمایلی برای جدایی ندارند تا کار بارسا در انتقالات فعلا پیچیده شود.

آرسنال ایساک را می‌خواهد
آرسنال قصد دارد تا الکساندر ایساک، مهاجم سوئدی نیوکسل یونایتد، را جذب کند. انتقالی که ساده نخواهد بود و نیوکسل برای فروش او رقم بالایی می‌خواهد.

یونایتد به دنبال جایگزین یورو
طبق ادعای سان، منچستریونایتد ممکن است پس از مصدومیت لنی یورو، ماتیس دی لیخت را به خدمت بگیرد. ظاهرا شیاطین سرخ با دلیخت به توافق اولیه نیز رسیده‌اند. او از تور پیش فصل بایرن مونیخ کنار گذاشته شده است، اما دو باشگاه هنوز بر سر مبلغی به توافق نرسیده‌اند.

پاسکال گروس با قراردادی دو ساله به ارزش هفت میلیون یورو از برایتون جدا شد و به دورتموند پیوست.

دنی اولمو مشتاق پیوستن به بارسلوناست و دوست دارد که انتقالش به این باشگاه هرچه زودتر نهایی شود و بتواند فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان برود، اما توافق بین بارسا و لایپزیش هنوز نهایی نشده است. باشگاه آلمانی حاضر نیست این بازیکن را با مبلغی کمتر از ۶۰ میلیون یورو به فروش برساند.

رئال سوسیداد موفق شد با مدیران سالزبورگ برای به خدمت گرفتن لوکا سوسیچ به توافق برسد. این بازیکن امروز راهی اسپانیا خواهد شد تا تست پزشکی را انجام دهد و پس از آن قراردادش را به صورت رسمی با این باشگاه امضا خواهد کرد.

توافق نهایی چلسی و اتلتیکو مادرید برای انتقال کانر گلگر با قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون یورو انجام شده است. همه منتظر تصمیم نهایی این بازیکن هستند که انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر اعلام شود.

ژوائو نوس امروز در پاریس خواهد بود تا تست پزشکی را به‌عنوان بازیکن جدید پاری سن ژرمن انجام دهد. پی‌اس‌جی با ارائه پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی با بند پاداش ۱۰ میلیون یورویی توانست بنفیکا را برای قبول این انتقال متقاعد کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره