نماد آخرین خبر

بارسا یک یورو هم برای این دو ستاره نمی‌دهد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بارسا یک یورو هم برای این دو ستاره نمی‌دهد!

ورزش 3/بر خلاف آنچه در رسانه‌های انگلیسی منتشر شده، بارسلونا برای انتقال قرضی ژوائو کانسلو و ژوائو فلیکس حاضر به پرداخت هیچ مبلغی نیست.
طبق ادعای موندو دپورتیوو، برنامه باشگاه برای جذب ژوائو کانسلو و فلیکس یک انتقال قرضی ساده بدون هیچ پیش‌پرداخت است. این در حالی است که در انگلیس اطمینان می دهند که فرمول بارسا برای کانسلو، شامل پرداخت 7 میلیون یورو در این تابستان و بند اجباری 20 میلیون یورویی برای سال بعد است.
موندو نوشته است، بارسا از در اختیار داشتن ژوائو کانسلو و ژوائو فلیکس برای فصل بعد دست نمی‌کشد اما این کار را به هر قیمتی انجام نمی‌دهد. رویکرد بارسا دستیابی به یک انتقال قرضی ساده است که با واقعیت اقتصادی باشگاه سازگار باشد. در واقع بارسا توان پرداخت هیچ رقمی در این تابستان حتی برای انتقال قرضی این دو پرتغالی را ندارد.
بارسا هر دو بازیکن را فصل قبل قرضی بدون بند خرید در اختیار داشت و آنها با پایان فصل به سیتی و اتلتیکو برگشتند. بارسا این روزها منتظر حل مشکل فرپلی مالی است تا ببیند شرایط تمدید قرارداد قرضی آنها را دارد یا خیر. آنچه مسلم است اینکه، برای هیچکدام پیش پرداختی ارائه نخواهد شد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید