نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ادعای حقوقی علیه شکایت پرسپولیس از بیرانوند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ادعای حقوقی علیه شکایت پرسپولیس از بیرانوند

ورزش 3/خبرگزاری فارس مدعی شد که لایحه پرسپولیس در شکایت از بیرانوند دچار ایراد شکلی است.
خبرگزاری فارس در گزارشی مدعی شده که شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند از این نظر ایراد شکلی دارد که آنها ابتدا باید منتظر تیم بعدی او می‌ماندند و سپس شکایت خود را انجام می‌دادند اما حالا برای شکایت از تراکتور، مجبور شدند لایحه خود را تغییر بدهند.
در این گزارش همچنین ادعا شده که درخواست پرسپولیس برای تغییر نتایج تراکتور با استناد به استفاده از بازیکن غیرمجاز مبنای قانونی ندارد.
البته باشگاه پرسپولیس معتقد است که اگر شکایت بابت بازیکن غیرمجاز تا ۷۲ ساعت بعد از پایان بازی انجام شود، می‌تواند منجر به تغییر نتیجه بشود؛ البته به شرطی که حکم کمیته تعیین وضعیت به سود این باشگاه باشد.
در این گزارش آمده‌: با پیگیری‌های صورت گرفته زمزمه‌هایی به گوش‌ می‌رسد که دادخواست باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم شرایط شکلی قانونی با احتمال رد شدن مواجه است و باشگاه باید دوباره به صورت دقیق دادخواست خود را مطرح کند.
جالب اینکه باشگاه پرسپولیس درخواست کرده که کارت بازی علیرضا بیرانوند هم باطل شود؛ درخواستی که با لایحه دفاعیه باشگاه تراکتور مواجه خواهد شد و بعید است به سرانجام برسد.

اکنون باشگاه تراکتور و علیرضا بیرانوند قصد دارند لایحه دفاعیه خود را به کمیته تعیین وضعیت تسلیم کنند و پس از آن حکم نهایی صادر خواهد شد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره