نماد آخرین خبر

زیر سایه آردا؛ اندریک چنگی به دل نزد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زیر سایه آردا؛ اندریک چنگی به دل نزد

ورزش 3/اولین بازی اندریک برای رئال مادرید خوب پیش نرفت و او تحت سایه درخشش آردا گولر قرار گرفت.
اندریک بازی را از ابتدا شروع کرد و آردا نیز در خط حمله به کار گرفته شد اما بعد از 45 دقیقه که بدون گل شد، هر دو از زمین بیرون رفتند و در نیمه دوم روسونری با یک گل برنده شد.
همه منتظر اولین بازی اندریک برای رئال بودند و او در کانون توجهات قرار داشت. پس از شروع بد رئال که دوبار تیبو کورتوا مانع گلزنی میلانی‌ها شد، ملی پوش ترکیه‌ای اولین شانس گل را برای رئال ایجاد کرد. گولر پویاترین بازیکن رئال در کنار براهیم بود و با این دو رئال در خط حمله فعل و انفعالاتی انجام می‌داد.

به نظر می‌رسد گولر مصمم است از غیبت ستارگان بزرگ رئال در تور استفاده کرده و آنچلوتی را متقاعد کند که او می‌تواند در ابتدای فصل بازیکن ثابت و مهم رئال باشد. آردا می‌خواهد جای خاصی برای خود در سوپرجام برابر آتالانتا (23 مرداد) رزرو کند.

هر اندازه آردا برای رئال خوب بازی کرد، اندریک کمی سردرگم نشان می‌داد که البته طبیعی بود. ستاره برزیلی روی پاس گولر یک موقعیت گل داشت که توسط گلر میلان مهار شد.
45 دقیقه بازی با مثلث براهیم-گولر-اندریک برای رئال گلی به همراه نداشت، اما آنچلوتی تقریباً به طور قطع همین مثلث را برابر بارسا در نیوجرسی تکرار خواهد کرد. یک بازی برای اندریک اما تحت الشعاع آردا گولر. باید منتظر نمایش او در ال‌کلاسیکو ماند. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره