نماد آخرین خبر

فلیک مانع انتقال بزرگ بارسلونا شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فلیک مانع انتقال بزرگ بارسلونا شد

ورزش 3/موندودپورتیوو امروز نوشت که بارسا مذاکره با ایجنت انگولو کانته را شروع کرده بود و توافقاتی نیز حاصل شد ولی فرمان هانسی فلیک همه چیز را منتفی کرد.
بارسا حواسش به بازار است تا در صورت نیاز، پستی که باید را تقویت کند. احتمال جذب یک هافبک دفاعی جدید از قبل از جدایی ژاوی هرناندز مطرح بود و با هانسی فلیک نیز همچنان محتمل است. از آنجایی که بیشترین تلاش‌های مالی برای خرید مهاجم پیش‌بینی می‌شود، شانس آمدن یک هافبک کاهش یافته اما در بارسلونا هنوز این احتمال را رد نمی‌کنند. در مقطعی میکل مرینو گزینه احتمالی آبی و اناری‌ها بود ولی او به آرسنال نزدیک شده است.
طبق ادعای موندودپورتیوو، دکو چند هافبک سطح بالا را تحت کنترل دارد. یکی از آنها انگولو کانته (33 ساله)، هافبک فعلی الاتحاد عربستان، است. علی‌رغم اینکه او تابستان گذشته با این باشگاه تا سال 2027 قرارداد امضا کرد و 25 میلیون یورو نیز دستمزد می‌گیرد ولی گفته می‌شود تمایل به جدایی دارد.

کانته چندان با فوتبال عربستان سازگار نشده و رویای بازگشت به فوتبال اروپا را دارد. بارسا که از این وضعیت آگاه بود، برای جذب او اقدام کرد و حتی موافقت ایجنت ملی پوش فرانسوی را هم جلب کرد. با این حال، هانسی فلیک مانع انتقال شد زیرا او می‌خواست عملکرد جوانان آکادمی بارسا را ​​ببیند.
موندودپورتیوو نوشته است که فلیک به دکو گفته تا بازیکنان لاماسیا را داریم، بهتر است برای جذب بازیکن 33 ساله هر اندازه نامدار هم باشد، اقدام نکنیم. فرمانی که سبب شد مذاکره برای جذب کانته خیلی زود متوقف شود.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره