نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

شماره پیراهن ستاره‌های پرسپولیس اعلام شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شماره پیراهن ستاره‌های پرسپولیس اعلام شد

ورزش 3/باشگاه  پرسپولیس شماره پیراهن بازیکنان این تیم را برای فصل جدید اعلام کرد.شماره پیراهن ستاره‌های پرسپولیس اعلام شد

باشگاه پرسپولیس در فاصله چند ساعت تا پایان ضرب الاجل سازمان لیگ برای ثبت قرارداد، شماره پیراهن بازیکنان خود را اعلام کرد تا به این ترتیب به استقبال شروع فصل جدید برود.

نکته جالب این است که بعد از جدایی بیرانوند، اسماعیلی‌فر و ترابی، پیراهن این نفرات به الکسیس گندوز، فرشاد احمدزاده و علی علیپور رسید تا پرسپولیس خیلی زود شماره‌های ویژه خود را به نفرات جدید بدهد.

سرخپوشان برای این فصل هم بازیکن شماره 4 ندارند. پیش از این سیدجلال حسینی برای سالهای طولانی این پیراهن را بر تن داشت و سپس هم یورگن لوکادیا برای مدتی کوتاه این پیراهن را پوشید.

این در حالی است که لباس شماره 10 میلاد سرلک در این فصل به عیسی آل‌کثیر رسیده که این تصمیم هم جالب است چرا که احتمال دارد سرلک با دریافت کسری خدمت به جمع قرمزها بازگردد.

از طرف دیگر اوستون اورونوف که فصل گذشته علاقه خود به پوشیدن پیراهن شماره ده را نشان داده بود، باتوجه به انتخاب عیسی، همچنان پیراهن شماره 70 را بر تن دارد.

محمد خدابنده‌لو که فصل گذشته پیراهن شماره 27 را بر تن داشت، حالا لباس محسن مسلمان را در اختیار گرفته و با پیراهن شماره 77 در خط میانی سرخپوشان بازی خواهد کرد.

نکته دیگر اینکه پیراهن شماره 16 مهدی عبدی خالی مانده و سرخپوشان هنوز جانشینی برای این بازیکن انتخاب نکردند. ایوب العملود نیز لباس شماره 20 را برگزیده است.

شماره پیراهن بزرگسالان:

1 - الکسیس گندوز، 2- امید عالیشاه، 3) فرشاد فرجی، 5) مسعود ریگی، 6) حسین کنعانی، 7) سروش رفیعی، 8) مرتضی پورعلی‌گنجی، 9) علی علیپور، 10) عیسی آل‌کثیر، 11) فرشاد احمدزاده، 19) وحید امیری، 20) ایوب العملود، 21) سعید صادقی، 30) گئورگی گولسیانی، 70) اوستون اورونوف، 77) محمد خدابنده‌لو، 88) سینا اسدبیگی

شماره پیراهن امید و جوانان:

14) علیرضا عنایت‌زاده، 15) سمیر حبوباتی، 17) محمدمهدی احمدی، 18) ابوالفضل بابایی، 22) امیررضا رفیعی، 29) علیرضا خدادادی، 33) عرفان ملاپور، 37) یعقوب براجعه، 41) عرفان نجاری، 44) مهرشاد اسدی، 67) حسین حاجی‌زاده، 76) سهیل صحرایی، 80) یاسین سلمانی، 87) محمد بادپا


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره