نماد آخرین خبر

خط و نشان ساکت برای مدعیان در ترکیه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خط و نشان ساکت برای مدعیان در ترکیه

ورزش 3/ساکت با کسب دو عنوان قهرمانی در جام حذفی طی فصول گذشته، بار دیگر می‌خواهد با نساجی چالشی بزرگ را به پایان برساند.
ساکت الهامی برنامه ویژه‌ای برای تیمش در نظر گرفته تا قائمشهری‌ها برخلاف فصل گذشته، اینبار دغدغه و نگرانی بزرگی را بابت احتمال سقوط دنبال نکنند.
فصل گذشته برای نساجی به شکل جالبی دنبال شد. آنها که به عنوان قهرمان جام حذفی سهمیه لیگ قهرمانان را نیز برای اولین بار کسب کرده بودند و شرایط خوبی را دنبال می‌کردند، در فصل گذشته همه چیز را علیه خود دیدند و بخش عمده‌ای از فصل را با نگرانی سقوط پشت سر می‌گذاشتند.
با این حال با بازگشت ساکت الهامی به عنوان مرد محبوب سکوهای استادیوم وطنی قائمشهر همه چیز متفاوت پیش رفت. آنها با کسب امتیازات لازم نه تنها از خطر سقوط فرار کردند که حتی بالاتر از دیگر گزینه‌های سقوط، در دو هفته پایانی بدون نگرانی کار را به پایان رساندند.

نساجی هرچند در پایان فصل با این خبر نگران کننده بابت واگذاری مالکیت از سوی رضا حدادیان دغدغه دیگری برای هواداران شکل دادند اما در ادامه مالک این باشگاه با ادامه کار، ساکت الهامی را برای ادامه ماموریت روی نیمکت تیم ابقا کرد.

الهامی که با دو اتفاق بزرگ روی نیمکت نساجی (قهرمانی در جام حذفی و حفظ سهمیه این تیم در لیگ برتر) از اقبال خوبی در قائمشهر برخوردار است، با همان جاه‌‌طلبی همیشگی اینبار هم می‌خواهد شرایط بهتری را شکل دهد. او با حفظ اسکلت اصلی تیم و تقویت آن، اردوی تیمش را اکنون در ترکیه نیز به پایان رسانده تا امیدوار باشد فصل دلخواه هواداران این تیم را شکل دهد. او و تیمش در آخرین بازی تدارکاتی در ترکیه که در منطقه زیبای کارتپه برگزار شد، با دو گل تیم ترکمنستانی را شکست داد.
یک دیدار کاملا مورد دلخواه ساکت الهامی و جایی که رضایت او را بابت عملکرد کم اشتباه شاگردانش نیز به همراه داشت. حریف کاملا فیزیکی و خشن که با پرس بالا و حرکات تاکتیکی‌شان کاملا نساجی را به چالش کشید و شرایطی کاملا در فضای مسابقه رسمی را برای کادرفنی و بازیکنان این تیم شکل داد.
در نیمه اول این ارسال فرزاد زامهران بود که با ضربه سر تمام کننده احد جمشیدی، تیم نساجی را از حریف پیش انداخت و در نیمه دوم نیز که ساکت الهامی بیشتر از جوانان تیمش بهره برد و آمادگی و شرایط فنی و فیزیکی و ذهنی آنها را نیز مورد ارزیابی قرار داد،  باز این احد جمشیدی بود که بعنوان بازیکن بومی و آکادمی این باشگاه، با پاس خود محمود قائد رحمتی را صاحب موقعیت گل کرد تا تیمش با نتیجه ۲-۰ از حریف پیش افتاده و در نهایت با همین نتیجه نیز کار را به پایان برساند.
ساکت الهامی با این برد به اردوی تیمش در ترکیه پایان داد و فاز پایانی آماده‌سازی تیمش را پیش از شروع فصل در تهران دنبال خواهد کرد تا برای جدال مقابل فولاد خوزستان آماده شود. فصلی که باید دید اینبار ساکت و نساجی چه سورپرایزی خواهند داشت و با همراهی و حمایت پرشورها چه خوابی برای مدعیان دیده‌اند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره