نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

دو ایرانی نامزد دریافت جایزه بهترین مربی جهان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دو ایرانی نامزد دریافت جایزه بهترین مربی جهان

ورزش 3/سایت معتبر فوتسال پلنت، از ده مغز برتر متفکر تاکتیکی برای جایزه بهترین مربی جهان در سال 2023 رونمایی کرده است که در این سیاهه نام وحید شمسایی و مجید مرتضایی چشم نوازی می‌کند.
در جمع برترین مربیان جهان در سال 2023، فوتسال ایران با دو نماینده همه چشم ها را خیره کرده است و بیشترین کاندیدا را نسبت به غول‌های دنیا دارد که برای نخستین بار چنین اتفاق بزرگ و مهمی رقم خورده است. وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و مجید مرتضایی سرمربی تاریخ‌ساز تیم ملی افغانستان در سیاهه سایت فوتسال پلنت برای عنوان بهترین مغز متفکر فوتسال جای گرفته اند‌.
مجید مرتضایی در سال 2023، برای اولین بار جواز حضور تیم ملی فوتسال افغانستان را در جام ملت های آسیا 2024 بدست آورد و رنسانس بزرگی را برای ورزش کشور همسایه رقم زد. عملکرد او با تیم افغانستان به قدری شگفت انگیز بود که بالاتر از خیلی نام های بزرگ در جمع نامزد بهترین مربی جهان قرار گرفته است. همچنین وحید شمسایی که کاندید بهترین مربی جهان در سال گذشته به شمار می‌رفت، برای دومین بار در این صف خواهد ایستاد و بدون شک تأثیر او در تیم ملی فوتسال ایران برای فوتسال پلنت الهام بخش بوده است.

لازم به ذکر است، قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا 2024 و صعود تیم ملی افغانستان به جام جهانی 2024 در انتخاب بهترین مربی جهان تاثیری نخواهد داشت و این عنوان متعلق به سال گذشته ( 2023 ) خواهد بود
احمداف(ازبکستان)، هاشم جایج (مراکش)، مونتالدو ویدال(اسپانیا) ، جرج براز(پرتغال)، کنجیرو کوگوره(ژاپن) ، خاویر مارکینهوس(برزیل)، رائول لوسیکس (آرژانتین) و رافائل ریناید (فرانسه )، دیگر چهره های حاضر در جمع بهترین مربیان جهان محسوب می‌شوند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره