نماد آخرین خبر

زنده از پاریس؛ آغاز یک روز جذاب دیگر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زنده از پاریس؛ آغاز یک روز جذاب دیگر

ورزش 3/روز نهم المپیک پاریس ۲۰۲۴ آغاز شد و شاهد یک روز جذاب دیگر خواهیم بود.
در روز نهم المپیک پاریس ۲۰۲۴، شرایط برای کاروان‌های المپیکی بسیار متفاوت است. اگرچه چین و آمریکا در رتبه اول و دوم با یکدیگر رقابت می‌کنند اما در روزی که قرار است پرونده شنا و تنیس بسته شود، کشورهای زیادی برای ۲۰ مدال امروز چشم دوخته‌اند.
امروز کاروان المپیکی ایران یک نماینده بسیار مهم دارد و مهدی الفتی در بخش ژیمناستیک می‌تواند از ساعت ۱۷:۵۵ به‌عنوان یک نماینده مهم برای کاروان ایران روی صحنه برود.
ما امروز فینال تنیس جوکوویچ و آلکاراز اسپانیایی را هم خواهیم داشت همچنین در سایر رشته‌ها وضعیت فینالیست‌ها و همچنین وضعیت مرحله گروهی مشخص خواهد شد.

پوشش زنده خبری

**تصویری عجیب از لحظه کنده شدن چمن مسابقات فینال گلف المپیک پاریس ۲۰۲۴.

**نوله آماده برای شروع یک فینال حساس و مهیج دیگر.

**فلیکس لبرون پینگ‌پنگ‌باز فرانسوی که امروز در دیدار رده‌بندی مسابقه خواهد داد، همچنان مورد توجه هم‌وطنانش قرار گرفته و سالن محل برگزاری مسابقات تنیس روی میز در قروق کامل فرانسوی‌ها است.

**حلقه المپیکی ورزشکار هلندی در دوومیدانی!

**مسابقات کشتی فرنگی از فردا آغاز می‌شود و اگر چه امروز الفتی نتواند در فینال افتخارآفرینی کند، بدون شک با شروع مسابقات کشتی شرایط برای کاروان المپیکی ایران تغییر خواهد کرد.
**بدون شک یکی از زیباترین تصاویر روز نهم المپیک، مربوط به هانسل جاماییکایی است؛ او مشغول گذر از موانعی  است که روی آنها نام المپیک پاریس درج شده و یک شاهکار خاص برای به یاد ماندن!

**خیز بلند کانلوات ویتیدسارن تایلندی در جدال مقابل رقیب مالزیایی که البته این واکنش او بی‌ثمر نبود و در نهایت موفق شد با شکست دادن حریف خود راهی فینال شود.

**تقابل دو هندبالیست یکی از مصر و دیگری از آرژانتین که یکی از آنها بینی خود و دیگری با محافظ دندان از دندان‌هایش محافظت می‌کند.

**پرش عجیب رادک جوسکا نماینده اهل چک که در زمان ورود این نمای زیبا را به تصویر کشید.

**مسابقات المپیک به ساعات حساس و طلایی خود نزدیک می‌شود.
**فینال تنیس میان نوله و آلکاراز طبق اعلام برگزار کنندگان مسابقات از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز خواهد شد.

**در ادامه امروز، قرار است ۲۰ مدال در بخش های مختلف توزیع شود که در مجموع شنا (۴)، تیر و کمان (۱)، دوومیدانی (۳)، بدمینتون (۱)، دوچرخه سواری (۱)، اسب سواری (۱)، شمشیربازی (۱)، گلف (۱)، ژیمناستیک (۳)، تیراندازی (۱)، تنیس روی میز (۱) و تنیس (۲) رشته‌های مدال‌آور امروز هستند.
**با به پایان رسیدن مرحله گروهی بسکتبال مردان المپیک مشخص شد آمریکا و برزیل در مرحله بعدی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. همچنین سایر دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است: 
صربستان - استرالیا 
فرانسه - کانادا
آلمان - یونان

**در روز گذشته، پرونده ورزش جودو به کلی بسته شد که در مجموع آن ژاپن با سه طلا و فرانسه همراه با آذربایجان دو طلا کسب کردند تا سه کشور برتر این ورزش باشند.
**جشن جذاب مدال‌آوران جودوکار فرانسوی پس از قهرمانی در فینال جودوی تیمی مقابل ژاپن


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره