نماد آخرین خبر

کروس و ژابی آلونسو بهترین‌های فوتبال سال آلمان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کروس و ژابی آلونسو بهترین‌های فوتبال سال آلمان

ورزش 3/تونی کروس، ستاره سابق رئال مادرید، از نگاه انجمن روزنامه‌نگاران ورزشی آلمان به عنوان بهترین بازیکن سال آلمان انتخاب شد.
تونی کروس به عنوان بهترین بازیکن آلمان در فصل 24-2023 انتخاب شد و ژابی آلونسو به دلیل کسب قهرمانی بدون شکست بوندس‌لیگا با بایرلورکوزن، جایزه بهترین مربی را کسب کرد.
کروس 34 ساله روز یکشنبه برای دومین بار موفق به دریافت جایزه‌ای شد که از سوی اعضای انجمن روزنامه‌نگاران ورزشی آلمان انتخاب می‌شود. او در سال 2018 برای اولین بار به این جایزه دست پیدا کرده بود.
کروس ماه گذشته پس از شکست آلمان در جام ملت‌های اروپا مقابل اسپانیا، به دوران درخشان خود پایان داد. او به رئال مادرید کمک کرد تا فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شود.

کروس در نظرسنجی کیکر 285 رای به دست آورد و بالاتر از فلوریان ویرتس از لورکوزن با 246 رای و گرانیت ژاکا از لورکوزن با 66 رای، ایستاد. 751 یک روزنامه نگار ورزشی در این نظرسنجی شرکت کرده بودند.

قهرمانی لورکوزن که به سلطه 11 ساله بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا پایان داد، ژابی آلونسو را به جایزه بهترین بازیکن مربی سال آلمان رساند.
لورکوزن با قهرمانی بدون شکست در بوندس‌لیگا، در جام حذفی هم قهرمان شده بود. آلونسو 42 ساله 503 رای به دست آورد و بالاتر از سباستین هوینس، مربی اشتوتگارت (42) و فرانک اشمیت (50) مربی هایدنهایم به این جایزه رسید.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره