نماد آخرین خبر

از کنسرت تا ال‌کلاسیکو؛ وینی همه را بهت‌زده کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
از کنسرت تا ال‌کلاسیکو؛ وینی همه را بهت‌زده کرد

ورزش 3/وینیسیوس به عجیب‌ترین شکل ممکن در ال‌کلاسیکو ظاهر شد و 33 دقیقه خوب را برابر بارسا به نمایش گذاشت.
رئال مادرید با وجود شکست در ال‌کلاسیکو، تعیین کننده‌ترین بازیکن حال حاضر خود را در فرمی خوب در اختیار دارد. چهار کلاسیکو در ایالات متحده برگزار شده است و هر چهار کلاسیکو توسط بارسلونا به پیروزی رسیده است، آخرین امروز صبح به لطف دو گل پائو ویکتور رقم خورد. اگرچه این بازی‌ای نیست که بتوان از آن نتیجه‌گیری زیادی کرد، اما نمی‌توان از نمایش خوب وینیسیوس به سادگی گذشت. او به واقع همه را با فرم خوبش شگفت‌زده کرد.
وینی جونیور تنها با دو جلسه تمرینی ال‌کلاسیکو را زیر و رو کرد. این بازیکن برزیلی که 48 ساعت پیش  در میان تعجب در کنسرت تراویس اسکات در مادرید ظاهر شد، صبح امروز وارد زمین چمن مت لایف در نیوجرسی شد و بازی با او شکل دیگری به خود گرفت.
سرعت و کیفیت بالای بازی  او همه حاضران را تحت تاثیر قرار داد، از جمله کارلو آنچلوتی که پس از بازی، عملکرد ستاره برزیلی را تحسین کرد: «وینیسیوس در فرم خیلی خوبی بازگشته، زیرا او در تابستان خیلی خوب روی کارهای بدنی کار کرده است. وینی به کار استقامتی زیادی نیاز ندارد.» 

درست است، وینی مانند یک جت برگشت، به زمین رفت و دفاع بارسلونا را تحت تأثیر قرار داد، هرچند موفق به گلزنی نشد.
وینی در دقیقه 57 با نتیجه 0-2 به سود بارسا وارد زمین شد و در عرض چند دقیقه خودش را رو در روی تراشتگن دید ولی گلر آلمانی موفق به جلوگیری از گلزنی او شد. وینی توانایی و سرعت خود را نشان داد و به وضوح مشخص بود که بازگشته تا دوباره قهرمان اصلی داستان شود.
شماره هفت رئال مادرید تا پایان دست از تلاش برنداشت و تنها کسی بود که می‌دانست چگونه باید برابر بارسا کار کند.

با وجود شکست، عملکرد وینی نشان می‌دهد که رئال مادرید یکی از تعیین‌کننده‌ترین بازیکنان حال حاضر را در بهترین فرم خود دارد و اکنون هواداران رئال مشتاقانه منتظر دیدن ترکیب این برزیلی با امباپه هستند. یک زوج رویایی برای فصلی به یادماندنی.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره