نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

آخرین وضعیت محل تمرین پرسپولیس پیش از شروع لیگ بیست و چهارم

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آخرین وضعیت محل تمرین پرسپولیس پیش از شروع لیگ بیست و چهارم

ایرنا/مجید اصغربیگی مدیر عامل و پیمانکار زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی در خصوص آخرین وضعیت زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی را تشریح و ابراز امیدواری کرد که باشگاه، کادر فنی و بازیکنان از وضعیت چمن راضی باشند تا تیم از کیفیت بالای چمن، بهره ببرند و برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی تیم و بازیکنان را به اجرا در آورند.
اصغر بیگی گفت: پیش از آغاز تمرینات تیم در فصل جدید، زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی، از هر نظر آماده پذیرایی از برنامه‌های تمرینی و مسابقات دوستانه این تیم بود.
وی افزود: با حضور سرمربی خارجی و جدید تیم فوتبال پرسپولیس و بازدید از شرایط چمن زمین ورزشگاه، با واکنش جالب توجه کارلوس گاریدو مواجه شدیم. وی ضمن ابراز رضایت از وضعیت چمن و تراکم آن، برنامه‌های تمرینی را آغاز کرد. سرمربی پرسپولیس پس از انجام تمرینات و بازی‌های دوستانه و تصمیم برای اردوی خارج از کشور، بسیار مشتاق بود که اردوها و برنامه‌های تمرینی را در همین زمین پیگیری نماید اما با هماهنگی باشگاه و کادر فنی و همچنین شرایط جوی، آب و هوایی و شدت گرمای زیاد، تصمیماتی اتخاذ شد که تیم در ترکیه و شرایط آب و هوایی بهتر، کارهای خود را دنبال کند.
مدیر عامل شرکت پیمانکار، در ادامه خاطرنشان کرد: پس از سفر تیم به ترکیه، مطابق برنامه، زمین را ریکاوری کردیم و با تقویت چمن و ایجاد شرایط جدید، کیفیت و تراکم چمن را مورد بررسی قرار دادیم و به دلیل شرایط اقلیمی و گرمای شدید و غیر متعارف در فصل تابستان و همچنین نوسان و نامتعارف بودن رطوبت، بیمارهای قارچی، باکتریایی، عوامل کچلی چمن و غلبه علف‌های بومی بر چمن و ویروس‌های موجود، از مشکلاتی بود که با آنها مواجه بودیم و توانستیم با راهکارهای اساسی و مقابله با آنها کیفیت چمن را ارتقا بخشیم.
اصغر بیگی در ادامه عنوان کرد: یکی دیگر از مواردی که با آن مواجه بودیم، رشد بی اندازه چمن بود که با استفاده از روش‌های متناسب با آن، توانستیم جلوی افزایش رشد بی حد چمن را بگیرم تا بر یکدست بودن و پیوسته بودن چمن کمک شود. در هر صورت با تلاش شبانه روزی توانستیم یک زمین چمن بسیار با کیفیت را برای پیگیری و ادامه تمرینات و برنامه‌های تیم آماده کنیم تا در ادامه مسابقات با مشکلی مواجه نشویم.
وی در پایان در خصوص زمین تمرین کمکی و برنامه باشگاه برای احداث یک زمین تمرینی مجاور در ورزشگاه شهید کاظمی نیز گفت: برنامه‌هایی در این خصوص در دست بررسی و اقدام است و امیدواریم هر چه زودتر عملیاتی شود تا بتوانیم خدمات بیشتری را در اختیار کادر فنی و تیم قرار دهیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره