نماد آخرین خبر

پایان اردوی خارجی تیم یحیی؛ حریف تدارکاتی پیدا نشد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پایان اردوی خارجی تیم یحیی؛ حریف تدارکاتی پیدا نشد

ورزش 3/تیم فوتبال فولاد احتمالا با یک بازی دوستانه اردوی پیش‌فصل خود در دبی را به پایان می‌رساند.
فولاد خوزستان چند روزی است در دبی اردو زده و تمریناتش را صبح و بعد از ظهر در این شهر دنبال می‌کند. فولادی‌ها در این اردو یک دیدار مقابل شباب الاهلی برگزار کردند و در آن شکست خوردند.
قرار بود شاگردان‌ گل محمدی امروز هم دیدار دوستانه دیگری برگزار کنند اما به دلیل اینکه اکثر تیم های اماراتی برای بازی های پیش فصل به اروپا رفته‌اند، تاکنون خبری از دیدار دوستانه نیست و احتمالا این اردوی گران قیمت با همان یک دیدار به پایان خواهد رسید.
این اردو در شرایطی برگزار شد که دمای بالا و هوای شرجی دبی باعث تعجب تعجب هواداران فولاد شده اما مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده به دلیل نزدیکی هوای اهواز و دبی این تصمیم گرفته شده است.

فولادی‌ها فردا به تهران خواهند رفت و از آنجا به اهواز باز می‌گردند که ادامه تمرینات را در زمین تمرینی خود برگزار کنند. شاگردان یحیی قرار است دیدار دوستانه‌ای با همشهری لیگ برتری خود در ورزشگاه خانگی برگزار کنند.

این در حالی است که شاید حضور در اردوی دبی و در ادامه اهواز باعث شود شاگردان گل محمدی در فصل بدنسازی با توجه به گرمای هوا دچار مشکل شوند.
قرمزهای اهوازی در اولین دیدار خود باید در قائمشهر به مصاف نساجی بروند. این دو تیم آخرین دیدار فصل قبل را برابر هم برگزار کردند و فولاد موفق شد با یک گل برنده دیدار شود تا عبدالله ویسی ماموریت بقای این تیم پر افتخار خوزستانی را تکمیل کند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره