نماد آخرین خبر

تلاش بارسا برای درآمد بیشتر؛ لالیگا را به آمریکا ببریم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تلاش بارسا برای درآمد بیشتر؛ لالیگا را به آمریکا ببریم!

ورزش 3/باشگاه بارسلونا و لالیگا در حال صحبت درباره برگزاری برخی از بازی‌های این لیگ در ایالات متحده آمریکا هستند.
 منابع باشگاه بارسلونا تأیید کرده‌اند که این باشگاه و لالیگا به صورت مشترک برای ادامه طرح ناموفق فصل ۱۹-۲۰۱۸ تلاش می‌کنند.
در ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۸، لالیگا اعلام کرد که بازی بین خیرونا و بارسلونا که مربوط به هفته ۲۱ فصل ۱۹-۲۰۱۸ بود، در استادیوم هارد راک در میامی برگزار خواهد شد. باشگاه‌ها با این ایده موافق بودند و حتی برخی سازمان‌ها مانند انجمن ورزش اسپانیا از این ابتکار حمایت کردند، اما در نهایت به دلیل مخالفت فدراسیون فوتبال اسپانیا به واقعیت نپیوست.
اکنون شرایط تغییر کرده است. خاویر تباس، رئیس لالیگا، به صورت عمومی اعلام کرده که در حال پیشرفت‌هایی در این زمینه هستند، اگرچه او این امر را برای فصل ۲۶-۲۰۲۵ بیشتر محتمل می‌داند تا فصل ۲۵-۲۰۲۴ که به زودی آغاز می‌شود.
همه چیز پس از اعلام فیفا در ماه مه تغییر کرد که قرار است کمیسیونی برای بررسی تغییرات در قوانین فعلی ایجاد کند. در اکتبر ۲۰۲۳، موندو دپورتیوو اعلام کرد که امکان برگزاری مسابقات لیگ در ایالات متحده دوباره بالا رفته است.
در حال حاضر طبق قوانین فیفا همه چیز باید زیر نظر فدراسیون فوتبال اسپانیا باشد اما تغییر قانون در فیفا، راه را برای بارسلونا و لالیگا باز می‌کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره