نماد آخرین خبر

پرتابگر پارالمپیکی: قول مدال نمی‌دهم اما برای تفریح هم به پاریس نمی‌روم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پرتابگر پارالمپیکی: قول مدال نمی‌دهم اما برای تفریح هم به پاریس نمی‌روم

ایسنا/دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: قول مدال نمی‌دهم اما برای تفریح هم به پاریس نمی‌روم و تلاش خواهم کرد تا در پرتاب نیزه بهترین نتیجه را کسب کنم.
امان الله پاپی در پاسخ به این پرسش با توجه به این که در مسابقات جهانی ژاپن به دلیل خطاهایی که در پرتاب نیزه داشتید مدال برنز شما پس گرفته شد، اکنون برای حضور در پارالمپیک پاریس اصلاح تکنیک انجام شده است یا خیر؟ اظهار کرد: در مسابقات جهانی ژاپن از نظر تکنیک مشکل خاصی نداشتم و خطای اصلی من که در ویدئو چک داوران به آن ایراد گرفتند نحوه‌ی بلند شدن از صندلی برای پرتاب نیزه بود که داوران به آن خطا گرفتند و سبب شد تا مدال برنز را از من پس بگیرند.  بعد از مسابقات جهانی ژاپن تمام تمرکز خود را روی این موضوع قرار دادم تا مشکل برطرف شود.
وی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار به کسب مدال طلا در پارالمپیک پاریس هستید، تصریح کرد: برای دومین بار در پارالمپیک شرکت می‌کنم و ورزشکار باتجربه‌ای هستم و قطعا برای تفریح به پاریس نمی‌روم. البته قول مدال نمی‌دهم اما تلاش خواهم کرد تا در پرتاب نیزه برای کسب بهترین نتیجه رقابت کنم و حتی در صورت امکان رکوردشکنی نیز داشته باشم.
پاپی خاطرنشان کرد: در مسابقات جهانی ژاپن اگر پرتاب‌هایم ایراد داشت به خاطر این بود که شرایط سختی در ژاپن داشتم و بدون ریکاوری عازم این رقابت‌ها شدم اما الان در بهترین شرایط آمادگی قرار دارم و هیچ مشکلی از نظر تکنیک ندارم. البته اگر قول مدال نمی‌دهم به خاطر این است که نمی‌خواهم زیر بار فشار روانی قرار بگیرم و دوست دارم بدون دغدغه و در آرامش تمرینات خود را در خرم آباد پیگیری کنم تا استرسی برای شرکت در پارالمپیک نداشته باشم.
دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر تجهیزات و امکانات مشکل خاصی دارید یا خیر؟ اضافه کرد: این دوره همه چیز خوب است و مشکلی از نظر تجهیزات ندارم. سعی می‌کنیم از نظر روحی و روانی در آرامش باشم تا پرتاب‌های خوبی را در پارالمپیک انجام دهم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره