نماد آخرین خبر

توصیه‌های یوهان کرایف به فرستاپن چه بود؟

منبع
تسنيم
بروزرسانی
توصیه‌های یوهان کرایف به فرستاپن چه بود؟

تسنیم/مکس فرستاپن توصیه‌هایی را که کرایف چند روز قبل از مرگش به او کرده بود، فاش کرد.
 مکس فرستاپن 26 ساله قهرمان سه دوره فرمول یک داستان ملاقات خود با یوهان کرایف، فوتبالیست و مربی افسانه‌ای هلندی را در میان گذاشت و گفت که یوهان چند روز قبل از مرگش چه توصیه‌هایی به او کرده است. دیدار فرستاپن و کرایف در مارس 2016 در بارسلونا و در تست‌های پیش فصل فرمول یک برگزار شد.
راننده هلندی تیم ردبول اتریش گفت: یوهان کرایف همیشه برای من الهام‌بخش بوده است و من شخصاً در سال 2016 با او ملاقات کردم. در آن زمان او به شدت بیمار بود و این مرا بیشتر و بیشتر به فکر وا می‌دارد. وقتی کسی در حال حاضر حالش خوب نیست و هنوز سعی می‌کند شما را در پیست ملاقات کند، باورنکردنی بود.
مکس فرستاپن در ادامه اظهار داشت: کرایف چیزی به من گفت و من هرگز آن را فراموش نخواهم کرد. او به من گفت ممکن است در نیمه دوم 2 بر یک عقب باشید، اما همچنان می‌توانید در این مسابقه پیروز شوید. او بسیار خوشبین بود و فکر می‌کرد که بر این بیماری غلبه خواهد کرد.
یوهان کرایف چند روز پس از ملاقات با فرستاپن پس از مبارزه طولانی با سرطان ریه درگذشت.
 در سال 2016، فرستاپن تست‌های زمستانی را در فرمول یک به عنوان بخشی از تیم تورو روسو انجام داد. چهار مسابقه بعد در فصل 2016، مکس جایگزین راننده روسی دانیل کویت در تیم ردبول در گرندپری اسپانیا در بارسلونا شد، جایی که قبلاً با کرایف ملاقات کرده بود و در نخستین مسابقه برای تیم اتریشی اولین پیروزی خود را به دست آورد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر