نماد آخرین خبر

آغاز روز یازدهم المپیک؛ شلوغ‌تر اما متفاوت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آغاز روز یازدهم المپیک؛ شلوغ‌تر اما متفاوت

ورزش 3/در روز یازدهم المپیک پاریس ۲۰۲۴، کاروان کشورمان روز شلوغی خواهد داشت.
روز یازدهم المپیک پاریس ۲۰۲۴ از ساعت ۱۱:۱۵ به وقت تهران آغاز خواهد شد و کاروان کشورهای مختلفی امروز را به امید کسب مدال‌های رنگارنگ این رقابت شروع خواهند کرد.
در روز یازدهم، از ساعت ۱۲:۳۰ محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم، امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم، مهدی محسن نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم روی تشک خواهند رفت و رضا علیپور از ساعت ۱۴:۳۰ مسابقه صخره نوردی کار خودش را آغاز خواهد کرد.
همچنین در دل رقابت‌های امروز، مرحله یک چهارم نهایی بسکتبال مردان پیگیری خواهد شد و همچنین مسابقاتی چون نیمه نهایی هاکی مردان، نیمه نهایی فوتبال بانوان، نیمه نهایی والیبال ساحلی مردان و ماده های مختلفی از دوومیدانی دنبال می‌شود که شما می‌توانید به صورت لحظه به لحظه آنها را از ورزش دنبال کنید.

پوشش زنده خبری

**امین کاویانی‌نژاد نماینده وزن 77 کیلوگرم ایران در دومین مسابقه خود برابر امویان کشتی‌گیر سرشناس و عنوان‌دار ارمنستانی با نتیجه 3-0 شکست خورد و در صورت رسیدن امویان به فینال، کاویانی‌نژاد راهی جدول شانس مجدد می‌شود.

**هادی ساروی نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران در نخستین مسابقه خود برابر نماینده آمریکایی با نتیجه 10-1 به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد.

**امین کاویانی‌نژاد نماینده وزن 77 کیلوگرم ایران در نخستین مسابقه خود برابر نماینده کوبا با نتیجه 1-1 به دلیل امتیاز آخر به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد.

**مهدی محسن‌نژاد نماینده وزن 60 کیلوگرم ایران در نخستین مسابقه خود در شانس مجدد، 10-0 مقابل نماینده کوبا در کمتر از 3 دقیقه به پیروزی رسید و راهی مرحله رده‌بندی شد. محسن‌نژاد برای رسیدن به مدال برنز کار بسیار سختی دارد و باید برابر شارشنبکوف ستاره قرقیزستان و قهرمان 2 سال اخیر جهان مبارزه کند.

**امین میرزازاده نماینده 130 کیلوگرم ایران در اولین مسابقه خود در شانس مجدد، برابر نماینده کره‌جنوبی 9-0 در کمتر از 3 دقیقه به پیروزی رسید و راهی رده‌بندی شد.

**در مرحله یک چهارم نهایی والیبال زنان امروز 4 دیدار برگزار می‌شود که مسابقات به شرح زیر است:

**برزیل-دومینیکن
آمریکا-لهستان
چین-ترکیه (تا شروع ست چهارم، با نتیجه 2-1 به سود ترکیه در جریان است)
ایتالیا-صربستان
**در نیمه نهایی والیبال المپیک پاریس 2024، قرار است روز 17 مرداد 1403 در بخش مردان، تیم والیبال ایتالیا با فرانسه رودررو شود و همچنین مردان لهستانی مقابل آمریکایی‌ها قرار بگیرند. دیدار فینال 20 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

**امین کاویانی‌نژاد در وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی از ساعت 13:02 به وقت تهران به مصاف یوسوانیس پنا فلورس کوبایی خواهد رفت که جدال سختی برای او به‌شمار می‌رود.

**کشتی مهدی محسن نژاد در وزن 60 کیلوگرم برای شروع در شانس مجدد، طبق اعلام مسئولان برگزاری ساعت 12:38 دقیقه به وقت تهران شروع می‌شود. او در این مرحله مقابل کوین یوران دی آرماس از کوبا قرار می‌گیرد و قرار است با حریف سختی سرشاخ شود.


**تخمین زده می‌شود کشتی محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم مقابل جوسف پاتریک آمریکایی ساعت 13:30 برگزار شود.

**اولین کشتی امروز ایران، بین امین میرزازاده و لی سئونگچان کره‌ای در بخش شانس مجدد آغاز خواهد شد.

**چهره عجیب مانو ویکاش تاکارای هندی در جریان مسابقه تنیس روی میز در بخش دو نفره که مقابل چین برگزار می‌شد.

**امروز از یک چهارم نهایی بسکتبال مردان، در مهمترین جدال قرار است آسمان خراش‌های آمریکایی با برزیلی‌ها رویاروی شوند و همچنین صربستان با استرالیا دیدار کند. لازم به ذکر است در دو دیدار دیگر، فرانسه با کانادا تقابل خواهد داشت و آلمان با یونان!

**مسابقات موج سواری که در بامداد امروز در نزدیکی تاهیتی برگزار می‌شد، لحظه‌ای شگرف را به خود دید؛ درست در زمانی که ورزشکاران مشغول کار خود بودند، نهنگ قاتل یا اورکا با حضورش روی موج‌ها، این شاهکار تصویری را به نمایش کشید.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره