نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

نیکو ویلیامز خبر بزرگ را اعلام کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نیکو ویلیامز خبر بزرگ را اعلام کرد

ورزش 3 / نیکو ویلیامز با حضور در تمرین اتلتیک بیلبائو و مقابل دوربین باشگاه پیامی مهم خطاب به هواداران فرستاد و ماندنی شدنش را اعلام کرد.
نیکو ویلیامز به اتلتیک برگشت و گفت که تا پایان فصل نیز خواهد ماند. ملی پوش اسپانیایی تا 6 روز دیگر نیز مرخصی داشت ولی مدت زمان استراحت خود را برای تسریع آمادگی‌اش جهت شروع لالیگا کوتاه کرد. بازگشت نیکو جشنی بزرگ برای بیلبائو بود زیرا به این معنی است که او تابستان امسال باشگاه را ترک نخواهد کرد. پس از قهرمانی اروپا او چندین پیشنهاد برای ترک اتلتیک از جمله برای بارسا و پی اس جی را رد کرد.
نیکو امروز در تمرین بیلبائو مقابل دوربین باشگاه خطاب به هواداران گفت: «سلام به همه. من برگشتم و بریم برای یک فصل بزرگ. انگیزه بالایی دارم و به پیش اتلتیک.
نیکو به برادرش قول داده بود که یک سال دیگر نیز کنار هم بازی کنند چون بیلبائو فصل بعد در لیگ اروپا حاضر خواهد بود و این اولین باری است که آنها با هم این کار را انجام می‌دهند. در سالی که فینال لیگ اروپا در سن مامس برگزار می‌شود، حفظ نیکو اهمیت بالایی برای باشگاه باسکی دارد و اینیاکی در این مدت همه تلاشش را کرد تا برادر را در تیم نگه دارد و موفق نیز شد. خانواده‌ای که عمیقاً در باشگاه اتلتیک ریشه دارند و همه از او می‌خواهند که یک فصل دیگر بماند. ماموریت نیز به نظر در نهایت با موفقیت همراه بود و نیکو را از بارسلونا دور کردند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید