نماد آخرین خبر

حضور ۱۰ ورزشکار و مربی خوزستانی در بازی‌های پاراالمپیک  

منبع
ايرنا
بروزرسانی
حضور ۱۰ ورزشکار و مربی خوزستانی در بازی‌های پاراالمپیک  

ایرنا/رییس هیات ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خوزستان گفت: ۱۰ ورزشکار و مربی از این استان به همراه کاروان ایران در مسابقات پاراالمپیک حضور دارند.
جواد حردانی بیان کرد: در این پیکارها صادق بیت‌سیاح، هاشمیه متقیان، امان‌الله پاپی، احمد امین‌زاده، الهام صالحی، غلامرضا رحیمی و عرفان بندری با دیگر حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
وی بیان کرد: همچنین زهرا کرم زاده، حسین امیری و مهدی پارسی به عنوان سه مربی خوزستانی کاروان ایران در این پیکارها همراهی می‌کنند.
رییس هیات ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خوزستان با اشاره به حضور ورزشکاران استان در اردوی آماده‌سازی گفت: رقابت‌های پاراالمپیک بالاترین سطح مسابقات ورزشی در جهان به شمار رفته و همگی به دنبال کسب مدال هستند.
وی افزود: با توجه به شناختی که از بچه‌های استان دارم، همگی آنها شانس کسب مدال و بعضا رکورد شکنی را دارند.
حردانی گفت: از آنجا که استان خوزستان بیشترین تعداد ورزشکار و مربی اعزامی به بازی های پاراالمپیک را دارد، انتظار داریم که حمایت بیشتری از ورزشکاران صورت گیرد تا با انگیزه بهتر در این رقابت‌ها حاضر شوند.

وی افزود: یکی از دغدغه های اصلی ورزشکاران جانباز و معلول بحث اشتغال آنها بوده که امیدواریم با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی این موضوع در استان محقق شود.
بر اساس این گزارش بازی‌های پاراالمپیک پاریس از هفتم شهریورماه برگزار خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره