نماد آخرین خبر

سالن شهداب شرایط خوبی برای میزبانی دارد

منبع
مهر
بروزرسانی
سالن شهداب شرایط خوبی برای میزبانی دارد

مهر/سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: خدا را شکر مسئولان استانی پای کار هستند تا شرایط سالن را برای برگزاری مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا فراهم کنند و تا چند روز دیگر سالن مشکلی نخواهد داشت.
رحمان محمدی راد درباره شرایط تیم شهداب یزد برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا که از ۱۸ تا ۲۵ شهریور به میزبانی یزد برگزار می‌شود، گفت: خدا را شکر در اواسط برنامه تمرینی هستیم و از فاز اولیه تمرینات که بیشتر روی آمادگی جسمانی بازیکنان تمرکز می‌کردیم؛ خارج شدیم. این روزها تمرینات والیبالی را بیشتر می‌کنیم و بازیکنان آرام آرام به مرز آمادگی می‌رسند. در دو سه هفته آینده قرار است مسابقات تدارکاتی داشته باشیم تا خودمان را برای این مسابقات آماده کنیم.
وی گفت: در مسابقات باشگاه‌های آسیا تمام بازیکنان را در اختیار داریم و در برخی پست‌ها هم که کمبود داشتیم بازیکنان مورد نظر را جذب کردیم. در حال حاضر تیم هم برای حضور در لیگ برتر و هم باشگاه‌های آسیا تکلیفش مشخص است. خوشبختانه نفراتی که مدنظر ما بود با همکاری خوب باشگاه آن‌ها را جذب کردیم. روز به روز آماده‌تر و هماهنگ‌تر می‌شویم.
سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در پاسخ به این سوال که چقدر از تیم «اسپورتینگ کلاب» حریف کویتی شناخت دارد، گفت: ما در گروه A مسابقات هستیم و با تیم اسپورتینگ کلاب (کویت) همگروه هستیم. شناخت ما از حریفان در حد همان اطلاعاتی است که از سال گذشته از آن‌ها داریم. مسلماً برای باشگاه‌های آسیا همه تیم‌ها خودشان را تقویت می‌کنند و تیم‌ها بازیکنان خارجی جذب کنند و همین بازیکنان باعث ایجاد تغییر شوند. به عنوان مثال تیم کویت همه بازیکنانشان کویتی هستند و دو یا سه بازیکن خارجی جذب می‌کنند؛ سطح بازیکنان خارجی تعیین کننده است.
محمدی راد عنوان کرد: به عنوان مثل تیم ژاپنی ناگویا با جذب بازیکنی مثل نمیر عبدالعزیز و اورناک و یک سرعتی زن چینی تقریباً یک تیم قوی‌تر خواهد بود. این تیم چندین بازیکن ملی‌پوش ژاپن را هم در ترکیب خود دارد. بنابراین ترکیب این نفرات تیم خوبی را تشکیل می‌دهند. ما هنوز از بازیکنان خارجی تیم کویت شناخت نداریم، اما فکر می‌کنم همه تیم‌ها با گرفتن یار کمکی متفاوت ظاهر می‌شویم و حریفان هم شناخت کامل از ما نخواهند داشت. با شروع مسابقات زمان برای شناخت حریفان و آنالیز آن‌ها وجود دارد.
سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در واکنش به تغییر زمان این مسابقات خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته این مسابقات در اردیبهشت ماه برگزار می‌شد و بازیکنان کمکی همه تیم‌ها مسابقاتشان در لیگ‌ها به پایان رسیده بود و در آن زمان هنوز مسابقات ملی شروع نشده بود و با حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا می‌توانستند یار کمکی باشند. در گذشته معروف به شهداب اضافه شد و به این تیم کمک کرد. در گذشته ما بازیکنان سرشناس در این تیم داشتیم. تغییر زمان این مسابقات باعث شد که بازیکنان با چنین سطحی غیرممکن شد

محمدی راد ادامه داد: در واقع این تغییر زمان برگزاری مسابقات تیم‌ها را محدود کرد و هر تیم باید بازیکنی برای این مسابقات جذب می‌کرد که با تیم قرارداد داشته باشد و عضوی از این تیم باشد. چرا که در این بازه زمانی لیگ لهستان، ترکیه و ایتالیا شروع شده و عملاً مربیان به بازیکنان اجازه نمی‌دهند در نزدیکی مسابقات بازیکنانشان جذب تیم دیگری شوند.
وی گفت: به نظرم این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است و اعتقاد ندارم این تغییر زمان برگزاری مسابقات به تیم ما ضربه زد. خدا را شکر از شرایط تیم راضی هستم و روز به روز هم خوب کار می‌کنیم. امیدوارم به یک نتیجه خوب و معقول برسیم و بتوانیم توقع هواداران را برآورده کنیم.
سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در مورد آخرین وضعیت سالن این باشگاه عنوان کرد: خدا را شکر شرایط سالن خیلی بهتر شده و همه پای کار هستند. بحث لغو میزبانی صحت ندارد. دوستان هر روز صبح در این هوای گرم پای کار هستند. مسئولان اداره ورزش و جوانان، استانداری، باشگاه شهداب همگی پای کار هستند و در سالن زحمت می‌کشند تا هر چه سریع‌تر شرایط برگزاری مسابقه در این سالن فراهم شود. من مطمئن هستم تا چند روز آینده تمامی مشکلات سالن برطرف شده و از نظر عملیاتی مشکلی نخواهد داشت.
محمدی راد خاطرنشان کرد: تغییرات زیادی در سالن به وجود آمده و در حال تهیه سالنی هستند که در سطح برگزاری مسابقات لیگ ملت‌هاست. سالن از همه لحاظ در حال تغییر است و این دوستانی که مسئولیت قبول کردند پای کار هستند و به درستی وظایفشان را انجام می‌دهند. از همگی تشکر می‌کنم. اولین بار است که بعد از سال‌ها میزبانی مسابقات باشگاه‌های آسیا در یک شهرستان قرار است برگزار شود، این موضوع برای همه اهمیت دارد. یکی از بزرگ‌ترین رویدادهایی که در استان یزد برگزار شده همین مسابقات باشگاه‌های آسیاست.
وی تأکید کرد: این دوره از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا زیر نظر والیبال ورلد برگزار می‌شود و بخش تلویزیونی معتبر داریم. سطح این مسابقات از لحاظ پوشش خبری، جایگاه خبرنگاران بسیار بالاست. امکانات خیلی خوبی در اختیار داوران قرار می‌دهند. برگزاری این مسابقات تا به این سطح کار را سخت کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره