نماد آخرین خبر

آوردن VAR و مرمت استادیوم وظیفه فدراسیون نیست!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آوردن VAR و مرمت استادیوم وظیفه فدراسیون نیست!

ورزش 3/رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید که آنها برای ورود VAR به کشور، هنوز پولی از دولت نگرفته‌اند.
ورود فناوری کمک‌داور ویدیویی به کشور، موضوعی است که طی سال‌های اخیر همواره توسط مقامات و مسئولین فدراسیون بر آن تأکید شده است اما با وجود گذشت چندین سال از ظهور این پدیده، لیگ برتر از داشتن این تکنولوژی محروم است.
هر چند که پیش از این نیز فدراسیون از ورود چندین دستگاه VAR به کشور خبر داده بود اما به نظر می‌رسد که تجهیز استادیوم‌ها به فناوری کمک‌داور ویدیویی و استفاده از آن در لیگ برتر، زمان بر خواهد بود.
روز گذشته، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تقدیر از داوران استان تهران اعلام کرد که قرار است یک دستگاه VAR امروز وارد کشور شود هر چند که او مدعی بود که آوردن این تکنولوژی بر دوش باشگاه هاست و نه فدراسیون.

تاج در این مراسم با اشاره به شرایط ورزشگاه‌ها عنوان کرد: مرمت ورزشگاه‌ها و آوردن VAR وظیفه فدراسیون نیست. هر باشگاهی باید استادیومی را معرفی کند که VAR داشته باشد اما چنین کاری انجام نمی‌شود. خودمان مجبور هستیم بیاوریم. برخی ورزشگاه‌ها حتی اتاق مناسبی برای داوری ندارند. با این وجود کارهای خوبی در حال انجام است.
وی افزود: برخی از کارهای سخت‌افزاری ساده نیست زیرا مبتلا به فقط بخش داوری است. هنوز نتوانسته‌ایم برای استفاده از VAR پولی از دولت بگیریم. وزیر خیلی پیگیر کار است اما خودمان هم بدون توجه به این موضوع مشغول ورود دستگاه‌های VAR هستیم. در نهایت از همه عزیزان تشکر می‌کنم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره