نماد آخرین خبر

فدراسیون: اعتراض به داوری جریمه سنگین دارد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فدراسیون: اعتراض به داوری جریمه سنگین دارد!

ورزش 3/رئیس فدراسیون می‌گوید لیگ برتر منظم برگزار می‌شود اما ممکن است که یک اشتباه، قهرمان لیگ را عوض کند.
مهدی تاج در مراسم تقدیر از داوران استان تهران و آیین رونمایی از لباس آنها گفت: در حوزه فوتبال ۲ بخش بسیار اهمیت دارد. یکی نتایج تیم‌های ملی و دیگری بحث داوران. بخصوص اگر در تعیین قهرمان تاثیرگذار باشد. الان در جریان کامل فوتبال آسیا هستم و هر روز هم آن را دنبال می‌کنم. لیگ ما خیلی منظم برگزار می‌شود اما یک اشتباه داوری حتی ممکن است قهرمان لیگ را تغییر بدهد.
وی اضافه کرد: در AFC هم همین بحث است. ممکن است اشتباهات جدی شود اما هیچکس در آسیا به داوری به جز کمیته داوران اعتراض نمی‌کند اما در ایران سرمربی، مربی، بازیکن و .... به داور اعتراض می‌کنند. امسال با جریمه و برخورد باید این مسائل را کم‌ کنیم.
رئیس فدراسیون ادامه داد: بحث دیگر درمورد داوری انتخاب و چیدمان داوران است که علی جوادی  هم گفت از این فصل در این مورد کلی دقت می‌کنیم‌. داور سهمیه‌ای نیست که یک استان ۶ داور و دیگری ۸ داور داشته باشد. اگر این کار را انجام بدهیم، دچار مشکلات جدی می‌شویم. داوران باید براساس لیاقت و قابلیت انتخاب شوند.

وی عنوان کرد: به من گفتند همه داوران در این مجموعه نیز برای انتخاب شدن لیاقت دارند. امروز هم تست برگزار می‌شود و نباید مماشات داشته باشیم زیرا برای خود سیستم مشکل درست می‌کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره