نماد آخرین خبر

مضرات زندگی در دهکده المپیک از نگاه مربی اسپانیایی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
مضرات زندگی در دهکده المپیک از نگاه مربی اسپانیایی

تسنیم/ مربی اسپانیایی از مضرات زندگی در دهکده بازی‌های المپیک پاریس نام برد.
سرخیو لوپس، مربی اسپانیایی شنا در مورد شرایط زندگی در دهکده المپیک در بازی‌های 2024 پاریس اظهارنظر کرد.
سرخیو پر گفت: دهکده المپیک آشفته است. اول غذا نبود. اگر مرغ تمام می‌شد، به شما نمی‌گفتند که وجود ندارد، اما آن را هم نیاوردند. آنها نمی‌توانند به شما بگویند که مرغ بیرون است. روز دیگر شناگر من از ایسلند ساعت 9:30 برای شستن لباس رفت و به او گفتند که در آن ساعت نمی‌تواند این کار را انجام دهد، باید به ساختمان دیگری برود و آنجا درها را جلوی او بسته بودند
این مربی اسپانیایی در ادامه اظهار داشت: مردم عرق می‌کنند، رقابت می‌کنند و به لباس تمیز نیاز دارند. حمل و نقل بدترین اتفاق ممکن در پاریس است. هوا گرم بود و بدون تهویه هوا نمی‌شد شیشه‌ها را باز کرد. یک سفر حداقل 30 دقیقه طول می‌کشد، اما یک بار یک ساعت و نیم در راه بودیم. راننده راه را گم کرده بود و قسم می‌خورم که راننده‌ها اهل پاریس نیستند. مردم کف اتوبوس نشسته بودند. تنها 26 صندلی وجود دارد. شناگران روی زمین می ایستند. اما این چگونه ممکن است؟ مطبوعات هم در مورد آن صحبت نمی‌کنند. من فکر می‌کردم فرانسوی‌ها با غرورشان در برگزاری مسابقات دستاوردهای بیشتری خواهند داشت.
سرخیو لوپس 55 ساله برنده مدال برنز بازی‌های المپیک 1988 سئول (کره‌جنوبی) در 200 متر قورباغه است. او به عنوان یک ورزشکار و مربی در هفت  دوره بازی‌های المپیک تابستانی شرکت کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره