نماد آخرین خبر

مدافع جدید منچستریونایتد جراحی شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
مدافع جدید منچستریونایتد جراحی شد

تسنیم/مدافع فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد پای مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد.
 باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی اعلام کرد لنی یورو مدافع فرانسوی این تیم از ناحیه متاتارسال (استخوان‌های کف پا منتهی به انگشتان) مورد عمل جراحی موفقیت‌آمیزی قرار گرفته است و پس از سه ماه به شرایط بازی خواهد رسید. با این وضعیت او در کنار غایب بودن در دیدار جام خیریه انگلیس، 10 بازی اول لیگ برتر انگلیس را هم از دست دهد.
لنی یوروی 18 ساله یکشنبه هفته گذشته در اولین بازی منچستریونایتد در تور پیش‌فصل آمریکا و در جریان شکست 2 بر یک مقابل آرسنال از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شد. این مدافع فرانسوی در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری در حالی که مورد توجه باشگاه رئال مادرید هم قرار داشت، با امضای قراردادی پنج ساله و در انتقالی به ارزش 52 میلیون پوند از لیل به منچستریونایتد پیوست.
یورو بازی با تیم‌های فولام، برایتون، لیورپول، ساوتهمپتون، کریستال‌پالاس، تاتنهام، استون‌ویلا، برنتفورد، وستهام و چلسی را از دست خواهد داد. مدیران باشگاه منچستریونایتد در تلاش برای به خدمت گرفتن ماتیس دلیخت و نصیر مزراوی از بایرن برای تقویت خط دفاعی خود هستند.
منچستریونایتد که حالا خود را برای بازی شنبه با منچسترسیتی در جام خیریه آماده می‌کند، در تاریخ 26 مرداد در بازی افتتاحیه فصل 25-2024 لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف فولام خواهد رفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره