نماد آخرین خبر

تمدید سه ساله قرارداد سرمربی تیم ملی اوکراین

منبع
تسنيم
بروزرسانی
تمدید سه ساله قرارداد سرمربی تیم ملی اوکراین

تسنیم/سرمربی تیم ملی فوتبال اوکراین قراردادش را برای سه سال دیگر تمدید کرد.
سرگئی ربروف 50 ساله که در ژوئن 2023 به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اوکراین منصوب شد، موافقت خود برای تمدید سه ساله قراردادش اعلام کرد.
ربروف پس از جلسه در فدراسیون فوتبال اوکراین گفت: موافقت خود را برای تمدید سه ساله قرارداد اعلام کردم اما اگر کسی در فدراسیون فوتبال اوکراین از کارم راضی نیست، حاضرم اکنون این پست را ترک کنم. در سال اول خوب کار کردیم و باید نگاه‌مان به آینده باشد.
آندره شوچنکو، رئیس فدراسیون فوتبال اوکراین نیز اظهار داشت: سرگئی ربروف و دستیارانش حمایت کامل را برای ادامه همکاری با تیم ملی فوتبال اوکراین دریافت کردند. می‌دانیم به کجا باید برویم و چه کار کنیم. ما اطلاعات خوبی را جمع‌آوری کردیم و تصمیم خوبی درباره کادر فنی می‌گیریم. ما در حال شروع یک چرخه جدید دو ساله هستیم و وظایف کادر فنی مشخص است. هدف اصلی ما صعود به جام جهانی 2026 است و این را باید از مسابقات لیگ ملت‌ها شروع کنیم.
تیم ملی فوتبال اوکراین در گروه E جام ملت‌های اروپا 2024 در آلمان قعرنشین جدول رده‌بندی شد. اوکراینی‌ها برابر تیم‌های ملی رومانی و اسلواکی‌ به ترتیب با نتایج 3 بر صفر و 2 بر یک شکست خوردند و برابر بلژیک به تساوی بدون گل رسیدند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره