نماد آخرین خبر

آندره اونانا: از من انتظارات زیادی دارند

منبع
طرفداري
بروزرسانی
آندره اونانا: از من انتظارات زیادی دارند

طرفداری/منچستریونایتد فصل گذشته عملکرد بسیار پر فراز و نشیبی داشت. آنها در لیگ در جایگاه هشتم قرار گرفتند اما در جام حذفی با شکست منچسترسیتی، قهرمان شدند.
آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد در مصاحبه جدیدش با گاردین به انتقادهایی که تیم و شخص خودش دریافت کردند اشاره کرد اما قبول دارد که این برای باشگاهی به بزرگی یونایتد طبیعی است. اونانا با اعتماد به نفس بالایی به فصل پیش رو نگاه می‌کند و امیدوار است که یونایتد بتواند به دستاوردهای بزرگی برسد.
 وقتی برای منچستریونایتد بازی می‌کنید و به موفقیت نمی‌رسید، دریافت انتقادات کاملا منطقی و منصفانه است. ما برای این کار آمده‌ایم و من که به عنوان بهترین دروازه‌بان دنیا به اینجا آمده‌ام، طبیعی است که با رفتار سخت‌گیرانه مواجه شوم چون همه از من انتظارات زیادی دارند. اما در عین حال، آن‌ها خیلی هم به من لطف داشتند. باید بین هر دو بخش داستان تعادل برقرار کنید. و گاهی اوقات انتقادها خوب هستند، چون باید به عقب نگاه کنید و ببینید چه کار اشتباهی کرده‌اید، بنابراین من نیمه پر لیوان را می‌بینم. 
آندره اونانا در مورد انتظارات زیادی که از بازیکنان منچستریونایتد وجود دارد گفت:  
 ما قبلا  نشان دادیم که می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم، بنابراین برای بردن همه عناوین می‌جنگیم. می‌دانیم نماینده چه باشگاه بزرگی هستیم. بازی کردن برای یونایتد آسان نیست، چون همیشه انتظارات زیادی از بازیکنان تیم وجود دارد. عملکرد فصل گذشته ما به اندازه کافی خوب نبود. خودِ من پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا به تیم آمدم. جام حذفی مهم است، اما برای منچستریونایتد کافی نیست.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره