نماد آخرین خبر

جام قهرمانی فولاد در لیگ برتر گم شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جام قهرمانی فولاد در لیگ برتر گم شد!

ورزش 3/جام قهرمانی فولاد در فصل 83-84 لیگ برتر در ویترین افتخارات این باشگاه نیست!
فولاد خوزستان به عنوان قهرمان دو دوره رقابت‌های لیگ برتر یکی از تیم‌های پرافتخار به شمار می‌رود؛ فولادی‌ها اولین بار در فصل 83-84 جام قهرمانی را به دست آوردند اما نکته قابل توجه این است که این جام در باشگاه فولاد وجود ندارد!
در دفتر مدیرعامل باشگاه فولاد چهار پایه برای جام های تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه قرار دارد که یکی از آنها خالی است! یک جام قهرمانی لیگ، یک جام قهرمانی حذفی و یک کاپ سوپرجام در ویترین افتخارات هست اما جام قهرمانی فصل 83-84 در این ویترین وجود ندارد!
در این خصوص شایعاتی مبنی بر گم شدن جام قهرمانی فولادی‌ها مطرح شد اما حالا مشخص شده که چند سال قبل با تصمیم مسئولان باشگاه و برای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس این جام به یادمان شهدا در نوار مرزی کشور تقدیم شده و البته که از سرنوشت این جام خبری نیست!
از این رو از چند ماه قبل مدیران باشگاه فولاد برای ساخت جام مشابه از سازمان لیگ درخواست کرده‌اند اما هنوز این مساله محقق نشده است.
با توجه به عجیب بودن مورد جام قهرمانی فولاد در فصل 83-84 مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ هنوز برای ساخت جام جدید به جمع‌بندی نرسیده‌اند و مشخص نیست در آینده آیا چنین کاپ قهرمانی برای فولاد ساخته خواهد شدیا خیر!

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره