نماد آخرین خبر

ژوزه مورینیو هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد را جذب می‌کند؟

منبع
طرفداري
بروزرسانی
ژوزه مورینیو هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد را جذب می‌کند؟

طرفداری/ منچستریونایتد در حال بررسی شرایط ساندر برگ از برنلی است. اریک تن هاخ به دنبال تقویت خط هافبک تیمش در تابستان امسال است و مانوئل اوگارته را به عنوان هدف اصلی خود انتخاب کرده بود. اما به نظر می‌رسد یونایتد آماده کنار گذاشتن بازیکن اروگوئه‌ای است، زیرا آن‌ها حاضر نیستند مبلغ هنگفت 51.4 میلیون پوندیِ مدنظر پاری سن ژرمن را برای او پرداخت کنند.
به گزارش اتلتیک، اگر پاری سن ژرمن قیمت پیشنهادی خود را کاهش دهد، ممکن است این معامله دوباره زیر ذره‌بین برود، اما در حال حاضر یونایتد به دنبال گزینه‌های جایگزین است که شامل آدریان رابیو، مارتین زوبیمندی و آدام وارتون می‌شود. یکی دیگر از هافبک‌هایی که گفته می‌شود در نظر گرفته شده، ساندر برگِ نروژی است. 
اگر پیشنهادی بیشتر از 12 میلیون پوند برای برگ برسد (رقم خریدش)، برنلی حاضر به فروش هافبک 26 ساله می‌شود. برنلی به چمپیونشیپ سقوط کرده و مجبور است بازیکن بفروشد. برگ یک هافبک دفاعی تخصصی است که جای خالی آن در ترکیب منچستریونایتد به چشم می‌خورد. 
ژوزه مورینیو برنامه منچستریونایتد را خراب می‌کند؟
 یونایتد تنها تیمی نیست که تابستان امسال به برگه علاقه‌مند است. در واقع، فنرباحچه تحت هدایت ژوزه مورینیو نیز امیدوار است که بتواند این بازیکن نروژی را به خدمت بگیرد. طبق گزارش رسانه‌های ترکیه‌ای، برگ قبلا با این تیم سوپر لیگ ترکیه‌ای به توافق رسیده است. آنها قرار است دو برابر برنلی به این بازیکن حقوق بدهند. سرمربی سابق منچستریونایتد به شدت دنبال یک هافبک دفاعی است و مذاکره بین برنلی و فنرباحچه ادامه دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره