نماد آخرین خبر

سومین باخت قهرمان جهان؛ آکژول محموداف در آستانه حذف

منبع
تسنيم
بروزرسانی
سومین باخت قهرمان جهان؛ آکژول محموداف در آستانه حذف

تسنیم/آکژول محموداف قهرمان عنوان‌دار وزن 77 کیلوگرم بعد از کسب نشان طلای سال گذشته جهان،‌ دو شکست بد را تجربه کرد. اولی مقابل حریفی از ترکیه در تورنمنت وهبی‌امره که در نیمه‌نهایی کشتی جنجالی با محمدرضا مختاری داشت و دومی نیز در فینال قهرمانی آسیا مقابل نائو کوزاکای ژاپنی.
کشتی‌گیر جوان قرقیزستانی که کیلوهای زیادی از وزن بدنش کم می‌کند و به نظر همین کار دستش داده، سومین شکستش را هم در المپیک تجربه کرد،‌ مقابل کشتی‌گیر قزاقستانی.
او این مبارزه را 3-یک به دمئو ژادرایف باخت و حالا باید منتظر مبارزه نیمه‌نهایی این کشتی‌گیر با سنان سلیمانوف باشد. سلیمانوف حریف سرسختی برای کشتی‌گیر قزاق خواهد بود و اگر ژادرایف ببازد،‌ آکژول محموداف بدون دستاورد از المپیک حذف خواهد شد.
در این وزن البته یک نتیجه جالب دیگر هم رقم خورد،‌ زولتان لوای که یکی از شانس‌های فینالیست شدن در المپیک بود، یک – یک به سنان سلیمانوف باخت.
حالا نگاه آکژول محموداف به مبارزه ژادرایف و سلیمانوف است،‌ در عین حال که تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز امید دارد که مالخاز آمویان بتواند کوزاکا را ببرد تا امین کاویانی‌نژاد در شانس مجدد روی تشک برود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره