نماد آخرین خبر

غفاری: ورزشگاه آماده باشد، مشکلی با میزبانی سرخابی‌ها نداریم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
غفاری: ورزشگاه آماده باشد، مشکلی با میزبانی سرخابی‌ها نداریم

تسنیم/محمدرضا غفاری درباره مطرح شدن احتمال میزبانی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال در شهر اراک، گفت: بحث میزبانی از دیدارهای استقلال و پرسپولیس الان در حد حرف است. اگر پیشنهادی از سمت سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مطرح شود و ورزشگاه‌مان آماده باشد، این پیشنهاد را نزد مبادی ذی‌ربط استان اراک طرح می‌کنیم.
وی با اشاره به میزبانی اراک از دیداری که سپاهان میزبان پرسپولیس بود، تصریح کرد: قبلاً میزبان دیدار پرسپولیس - سپاهان بوده‌ایم و مشکلی بابت میزبانی از دیدارهای استقلال و پرسپولیس نداریم. ورزشگاه امام خمینی (ره) در اجاره باشگاه آلومینیوم است و همه مسئولان شهری، استانی و باشگاهی با یکدیگر هم‌نظر هستیم تا به این مسئله کمک کنیم.
بیشتر بخوانیداحتمال برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس در شهر قدس
رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی در مورد وضعیت ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک خاطرنشان کرد: جایگاه‌هایی چون CIP و VIP ورزشگاه در حال بازسازی است و کارهای لازم برای کابل‌کشی و نصب تجهیزات کمک داور ویدیویی (VAR) در ورزشگاه امام خمینی (ره) در حال انجام است.

غفاری با بیان اینکه استادیوم امام خمینی (ره) از سایر ورزشگاه‌های لیگ برتری آماده‌تر است، اظهار داشت: چمن ورزشگاه آماده شده و نور استادیوم هم مشکلی ندارد. راه‌های ورود و خروج ورزشگاه تعیین شده است و در حال انجام کارهای مربوطه هستیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید