نماد آخرین خبر

هیچوقت خودم را با پپ و آنچلوتی مقایسه نمی‌کنم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هیچوقت خودم را با پپ و آنچلوتی مقایسه نمی‌کنم

ورزش 3/مانوئل پیگرینی، سرمربی رئال بتیس، می‌گوید از دستاوردهای دوران مربیگری خود رضایت دارد و هرگز خودش را با مربیان بزرگ مقایسه نمی‌کند.
مانوئل پیگرینی، سرمربی رئال بتیس، در مصاحبه‌ای با اتلتیک در مورد اینکه چگونه در فوتبال به او نگاه می‌شود، صحبت کرد.
مربی فعلی رئال بتیس که تجربه مربیگری در منچسترسیتی را هم دارد، آرزو می‌کند که با مربیگری در تیم ملی شیلی به دوران حرفه‌ای خود پایان بدهد.
او درباره اینکه نامش کنار مربیان بزرگ قرار نمی‌گیرد، در این باره گفت: "آیا این من را آزار می‌دهد که درباره من مانند پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و کارلو آنچلوتی صحبت نمی‌شود؟ البته که نه. آن‌ها سال‌ها در تیم‌های بزرگ کار کرده‌ و عناوین زیادی به دست آورده‌اند. من خودم را با مربیان دیگر مقایسه نمی‌کنم.

فقط و فقط خودم را با خودم مقایسه می‌کنم. من 24 سال متوالی در خارج از کشورم کار کرده‌ام و بهترین فصل‌ها را در سه یا چهار باشگاه در دوران حرفه‌ای‌ام داشته‌ام. این به من همان احساس رضایتی را که وقتی با یک تیم بزرگ چهار یا پنج عنوان قهرمانی کسب کنید، می‌دهد. من به حرفه مربیگری‌ام افتخار می‌کنم."

پیگرینی سپس در مورد بزرگترین آرزوی خود در سطح ملی، یعنی تبدیل شدن به سرمربی تیم ملی شیلی صحبت کرد: "برای پایان دادن به حرفه‌ام، دوست دارم مربی تیم ملی شیلی باشم. اما همیشه باشگاه‌ها را ترجیح می‌دهم چون دوست دارم هر روز با بازیکنان کار کنم. در تیم ملی بیشتر سال را در دفتر کار می‌کنید. شما بازیکنان را برای دو بازی در پنج روز در اختیار دارید و سپس آن‌ها به باشگاه‌های خود باز می‌گردند. کار به این شکل سخت است. سه چهار پیشنهاد برای سرمربیگری ملی در شیلی داشته‌ام. امیدوارم روزی این کار را انجام دهم، اما در حال حاضر با بتیس قرارداد دارم."
  


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر