نماد آخرین خبر

اوجاقی: ترویج ورزش همگانی و شهروندی اصلی‌ترین مأموریت ماست

منبع
تسنيم
بروزرسانی
اوجاقی: ترویج ورزش همگانی و شهروندی اصلی‌ترین مأموریت ماست

تسنیم/به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، مسابقه دارت اصحاب رسانه به همت سازمان ورزش شهرداری تهران و با حضور دبیران رسانه‌های مختلف ورزشی برگزار شد و طی آن داوود حاجبیان از خبرگزاری ایسنا، حسن لطفی از پایگاه خبری تهران جدید و مهدی اسماعیل‌پور از روزنامه همشهری به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در پایان این رقابت دوستانه، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، از تلاش‌های اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: مهمترین و اصلی‌ترین مأموریت سازمان ما، ترویج ورزش همگانی و شهروندی برای دستیابی به نتایج و تبعات نیکوی آن در ابعاد مختلف اجتماعی، اخلاقی و قهرمانی است.
اوجاقی تأکید کرد: بدون تردید اصحاب رسانه، بازوهای اصلی فرهنگ‌سازی و ترویج هدفی هستند که ما برای تحقق آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.
وی ورزش شهروندی را دامنه ورزش قهرمانی بر شمرد و با اشاره به رقابت‌های المپیک 2024 پاریس گفت: بخش عمده‌ای از قهرمانان فعلی ما، ورزشکارانی هستند که از محلات رشد کرده‌اند. سال گذشته بیش از 25 هزار نفر در رشته کشتی و در قالب رقابت‌های قهرمان شهر تهران با هم به رقابت پرداختند و استعدادیابی خوبی هم به عمل آمد، ورزشکاران نوجوان و جوانی که احتمال حضور آنها در آینده نزدیک در میادین قهرمانی دور از انتظار نیست.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، در بخش دیگری از اظهارات خود به سومین دوره رقابت‌های قهرمان شهر پایتخت اشاره و از رویکرد مسجدمحوری این مسابقات یاد کرد.
این برنامه ظهر امروز در مجموعه ورزشی توحید و آکادمی ورزش شهروندی برگزار و با تقدیر از اهالی رسانه و ابراهیم افشار پیشکسوت ورزشی‌نویس و مولف کتاب «تاریخ شفاهی ورزش طهران» به پایان رسید.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید