نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

انتقال اولمو به بارسلونا قطعی شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
انتقال اولمو به بارسلونا قطعی شد

تسنیم/باشگاه بارسلونا که چند هفته‌ای است روی به خدمت گرفتن دنی اولمو از لایپزیگ تمرکز کرده، سرانجام به هدفش رسید. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ در پی سفر دکو مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا به آلمان برای ادامه مذاکرات با مدیران باشگاه لایپزیگ بر سر به خدمت گرفتن اولمو، طرفین به توافق برسر انتقال این هافبک نفوذی اسپانیایی به جمع کاتالان‌ها رسیدند و او را باید بازیکن جدید بارسلونا دانست.
رومانو مدعی شد که طرفین برسر انتقال دنی اولمو به بارسلونا در ازای 55 میلیون یورو به علاوه بند پاداش‌هایی به ارزش 7 میلیون یورو (بخش زیادی از این بندها به سختی محقق می‌شوند) به توافق رسیده‌اند، این در حالی است که خود این هافبک اسپانیایی نیز پیش از این بر سر عقد قراردادی 6 ساله با بارسلونا به توافق رسیده بود.
این ملی‌پوش اسپانیایی که در مسابقات یورو 2024 عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت و سابقه حضور در آکادمی لاماسیا را هم دارد، مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی دیگر از جمله بایرن مونیخ، منچسترسیتی، منچستریونایتد و لیورپول هم قرار داشت.
اولموی 26 ساله که تا سال 2027 تحت‌قرارداد باشگاه لایپزیگ است، تاکنون در 148 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 29 گل‌زده و 34 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره