نماد آخرین خبر

آلوارز:دنبال پول بودم به پاری‌سن‌ژرمن می‌رفتم نه این تیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آلوارز:دنبال پول بودم به پاری‌سن‌ژرمن می‌رفتم نه این تیم!

ورزش 3/خولین آلوارز، ستاره منچسترسیتی، برای پیوستن به اتلتیکو مادرید، دلایل مالی نیست.دنبال پول بودم به پاری‌سن‌ژرمن می‌رفتم نه این تیم!

منچستر سیتی و اتلتیکو مادرید بر سر انتقال خولین آلوارز به توافق رسیده‌اند. این انتقال با مبلغ حدود ۹۵ میلیون یورو انجام خواهد شد که بخشی اعظم از آن در یک مرحله پرداخت می‌شود و بخش‌های دیگر بندهای پاداش هستند که در صورت فعال شدن، به منچسترسیتی پرداخت خواهند شد.

این انتقال برای منچسترسیتی سود بزرگی به همراه دارد، زیرا آن‌ها آلوارز را در ژانویه ۲۰۲۴ با مبلغ ۱۶ میلیون یورو از ریورپلاته به خدمت گرفته بودند.

آلوارز در طول دوران حضورش در منچستر سیتی، ۱۰۳ بازی انجام داده و ۳۶ گل به ثمر رسانده است. او با این تیم دو عنوان قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان اروپا، سوپر جام و جام باشگاه‌های جهان را کسب کرده است. این انتقال برای آلوارز فرصتی است تا به عنوان بازیکن اصلی در اتلتیکو مادرید بازی کند و نقش مهمی در موفقیت‌های آینده این تیم ایفا کند.

طبق گفته گاستون ادیول، خبرنگار تی‌وای‌سی اسپورت، انگیزه آلوارز برای رفتن به اتلتیکو دلایل مالی نبوده است. این خبرنگار می‌گوید اگر هدف ستاره آرژانتینی پول بود، به پاری‌سن‌ژرمن می‌رفت. بر اساس این گزارش، او به اتلتیکو مادرید می‌رود زیرا این تیم در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، در یک لیگ رقابتی و باکیفیت بازی می‌کند و او در این تیم نقش کلیدی خواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید