نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

اولین واکنش درویش به رسوایی بازی دوستانه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اولین واکنش درویش به رسوایی بازی دوستانه

ورزش 3/رضا درویش در مورد بازی دوستانه پرسپولیس و تکذیب تیم بیکوز اسپور صحبت کرد.
چند روز پیش پرسپولیس در حالی به مصاف تیم تستی مهاجران آفریقایی‌تبار استانبول رفت که این باشگاه، نام حریف را بیکوز اسپور ترکیه معرفی کرد؛ اتفاقی که واکنش بیکوز را به دنبال داشت و آنها اعلام کردند هیچ بازی تدارکاتی‌ای با تیمی از ایران نداشته‌اند.
رضا درویش در مورد این اتفاق عجیب و باورنکردنی گفت: همه حواشی که شما می‌بینید، دست عواملی است که دنبال این هستند که باج‌گیری و دلالی کنند. یکی از بهترین تیم‌های عربستان چند روز قبل از ما همان‌جا بود با همان تیم بازی کرده بود و تصاویر را جزو افتخاراتش در سایت باشگاهش گذاشت. شما ببینید چند تیم تا الان با این تیم بازی کرده‌اند.
او درباره معرفی اشتباه نام حریف نیز اظهار داشت: آن اشتباها اعلام شده بود. یک زمانی شما انتقاد می‌کنید و می‌گویید اسم اشتباه شده و یک زمانی به اصل کار ایراد می‌گیری؛ این به جز عداوت و دشمنی چیزی نیست. شما ببینید تیم‌هایی که از ایران رفته‌اند تا الان چند گزارش تصویری از تیم‌هایی که با آنها بازی کرده‌اند و هتل و محل تمرینشان منتشر کردند؟ چرا به کوچک‌ترین چیز پرسپولیس می‌پردازند که بزرگ جلوده بدهند؟
وی افزود: به جز دشمنی چیزی نیست. اینها برنمی‌تابند که پرسپولیس آرامش داشته باشد. ببینید اگر بازیکنان پرسپولیس n درصد طلبکار بودند، چقدر بزرگ می‌شد؛  الان چند تیم هستند که رقیب ما هم محسوب می‌شوند و بازیکنانشان چند درصد از فصل قبل طلبکارند. کسی به این موضوع پرداخته است؟
درویش با تمجید از اقدامات خود اظهار داشت: آیا گزارش داده‌اند که تنها تیمی که همه قراردادهایش و آپشن دو سال را تا آخر داده است، پرسپولیس بوده هست؟ آپشن دو سال چیزی حدود قرارداد یکی و نصفی تیم لیگ برتری می‌شود و حدود ۱۵۰ میلیارد است. چند نفر به این پرداخته‌اند که این تیم چقدر موقعیت خوبی پیدا کرده که همه این تعهدات را انجام داده است؟

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره