نماد آخرین خبر

شهاب زاهدی فرشته نجات شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شهاب زاهدی فرشته نجات شد!

ورزش 3/ستاره ایرانی آویسپا فوکوئوکا باز هم پس از حضور تعویضی در جی لیگ درخشید.
شهاب زاهدی که در پنج مسابقه اخیر آویسپا فوکوئوکا فقط یک بار در جام امپراتوری در ترکیب قرار گرفته و در چهار دیدار جی لیگ ژاپن به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، امروز هم یار ذخیره تیمش در دیدار برابر بود که توانست نمایش موثری ارائه کند.
تیم فوتبال آویسپا فوکوئوکا که شهاب زاهدی را برای پنجمین هفته متوالی در جی لیگ ژاپن جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه لیمون گاس هیراتسوکا به مصاف تیم رده هفدهمی شونان بلمار رفت تا یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم این رقابت‌ها را برگزار کند.
دروازه آویسپا فوکوئوکا در دقیقه ۶۲ باز شد و این تیم با یک گل عقب افتاد تا شهاب زاهدی ۷ دقیقه بعد برای هجومی کردن تیمش و تغییر روند بازی به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شود که موفق شد حضور درخشانی در این مدت کوتاه داشته باشد.

شهاب زاهدی که در ۱۹ مسابقه گذشته جی لیگ ژاپن ۷ گل به ثمر رسانده بود، انگیزه زیادی داشت تا باز هم گلزنی کند که موفق شد در لحظات پایانی دیدار مقابل شونان بلمار این کار را انجام بدهد.

شهاب زاهدی که آخرین بار در هفته بیستم جی لیگ ژاپن در حضور ثابت برابر یوکوهاما مارینوس موفق به گلزنی شده بود، در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده مسابقه امروز مقابل شنان بلمار هم توانست دروازه حریف‌شان را باز کند و آویسپا فوکوئوکا را از شکست نجات بدهد.
آویسپا فوکوئوکا با گل لحظات پایانی و ارزشمند شهاب زاهدی به تساوی یک بر یک خارج از خانه مقابل شنان بلمار دست یافت تا ۳۶ امتیازی شود و در رده هشتم جدول جی لیگ ژاپن قرار بگیرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره