نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

برد کلیدی برخورداری؛ موتور مهران به‌موقع روشن شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
برد کلیدی برخورداری؛ موتور مهران به‌موقع روشن شد

ورزش 3/در ادامه مسابقات روز سوم تکواندو در بازی‌های المپیک پاریس، مهران برخورداری نماینده کشورمان در وزن ۸۰- کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف «سیمونه آلیسو» از ایتالیا با رنکینگ یک دنیا، دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان، سه طلا و دو برنز قهرمانی اروپا و سه طلا و یک نقره گرندپری رفت.
ملی پوش ایران راند اول را ۶ بر یک به حریف واگذار کرد اما در راند دوم موفق شد ۲ بر یک تکواندوکار سرشناس ایتالیایی را شکست دهد تا کار به راند سوم کشیده شود. در راند سوم برخورداری ابتدا ۳ بر صفر از حریف پیش افتاد اما در ادامه مبارزه دو تکواندوکار حساس شد و کار تا ۹ بر ۸ به سود حریف ایتالیایی پیش رفت اما در ثانیه آخر ضربه برخورداری باعث شد نتیجه ۱۰ بر ۹ به سود او شده و ملی پوش ایران در مجموع ۲ بر یک پیروز شود.
مهران برخورداری در اولین مبارزه خود «جسوربک جایسانوف» قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا از ازبکستان را دو بر یک در راندشماری شکست داده بود و حالا به نیمه نهایی راه یافته است. 

‌تیم ملی تکواندو ایران در این دوره از بازی‌های المپیک تاکنون توسط مبینا نعمت‌زاده موفق به کسب مدال برنز شده و ناهید کیانی هم موفق به کسب مدال نقره شده و امروز هم اولین نماینده بخش مردان ایران به دنبال کسب خوشرنگ‌ترین مدال المپیک است


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید