نماد آخرین خبر

زنده از پاریس؛ یک ایران چشم انتظار کسب طلا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زنده از پاریس؛ یک ایران چشم انتظار کسب طلا

ورزش 3/روز پانزدهم المپیک پاریس از ساعت ۹:۳۰ با دوی ماراتن مردان آغاز شد.
حالا نوبت پانزدهمین روز المپیک است و اگر چه فردا قرار است چند دیدار از مرحله نهایی برخی از رشته‌ها برگزار شود اما در مجموع این آخرین ۲۴ ساعت المپیک پاریس محسوب می‌شود که می‌تواند با اتفاقات بسیار زیادی همراه شود.از ساعت ۱۲:۵۴ آرین سلیمی در وزن ۸۰+ کیلوگرم، در شرایطی لباس تکواندو را به تن می‌کند که تا آخرین نماینده ما در این رشته است و پس از افتخارآفرینی مبینا نعمت‌زاده، ناهید کیانی و مهران برخورداری، منتظر هستیم تا یک تکواندوکار دیگر هم با مدال به ایران برگردد. 
پس از آن از ساعت ۱۴ دو کشتی‌گیر جوان و خوش آتیه ایران، برای سرشاخ شدن با رقبای سرسخت و پرآوازه خودشان روی تشک حاضر خواهند شد. امیرعلی آذرپیرا که کار خودش را با کشتی گرفتن مقابل نماینده روس تبار بحرین شروع می‌کند و رحمان عموزاد مقابل نماینده آمریکا باید کشتی بگیرد. پس از این ساعت ۱۹:۴۵ به وقت تهران اگر آذرپیرا و عموزاد برابر رقبای خود پیروز شده باشند، راهی نیمه نهایی خواهند شد و غیر از این دو نفر، در این ساعت امیرحسین زارع آزاد کار سنگین وزن ایران در فینال با پتریاشویلی گرج نبرد می‌کند. ما البته علی داوودی را در وزن ۱۲۰+ کیلوگرم وزنه برداری نیز خواهیم داشت که ساعت ۲۲ روی تخته خواهد رفت و در صورت فینالیست شدن آرین سلیمی، فینال او ساعت ۲۳ برگزار خواهد شد.
همچنین لازم به ذکر است در  بخش هنرهای نمایشی در آب (۱)، شیرجه (۱)، واترپلو (۱)، دوومیدانی (۹)، بسکتبال (۱)، بوکس (۴)، رقص بریک (۱)، قایقرانی (۳)، دوچرخه سواری (۱)، فوتبال (۱)، گلف (۱)، ژیمناستیک (۱)، هندبال (۱)، ورزش های پنج گانه (۱)، صخره نوردی (۱)، تنیس روی میز (۱)، تکواندو (۲)، والیبال (۱)، والیبال ساحلی (۱)، وزنه برداری (۳) و کشتی (۳) مدال توزیع شود که پر مدال‌ترین روز این رقابت‌ها خواهد بود.

مسابقات روز پانزدهم از ساعت ۹:۳۰ با دوی ماراتن مردان شروع شد و در ادامه شاهد دیدار های مهمی چون رده بندی و فینال بسکتبال مردان، فینال والیبال مردان، فینال هندبال زنان، فینال واترپلوی زنان، فینال فوتبال زنان و فینال والیبال ساحلی آقایان نیز برگزار شود.

پوشش زنده خبری

**فینال والیبال ساحلی مردان ساعت 23:59 امشب میان نماینده سوئد و آلمان برگزار می‌شود.

**شریف و احمد قطری هم که بخت اول کسب مدال طلای والیبال ساحلی بودند، پس از شکست برابر نماینده سوئد در رده‌بندی مقابل نروژی‌ها بازی خواهند کرد.

**برزیل و ترکیه همچنین امروز در دیدار رده‌بندی والیبال زنان مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که این مسابقه مهم برای این دو کشور ساعت 18:45 شروع می‌شود.
**تولا از اتیوپی با ثبت زمان 2 ساعت و 2 دقیقه و 26 ثانیه، ضمن شکستن رکورد المپیک، قهرمان دوی ماراتن شد.

**دو تیم زنان آمریکا و برزیل در فینال فوتبال امروز حاضر خواهند شد تا برای 90 دقیقه بر سر مدال طلای مسابقات بانوان تلاش کنند. این دیدار قرار است از ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار شود.

**فینال تنیس روی میز زنان هم از ساعت 16:30 به وقت تهران دنبال خواهد شد که این دیدار بین چین و ژاپن خواهد بود.

**فینال تنیس روی میز زنان هم از ساعت 16:30 به وقت تهران دنبال خواهد شد که این دیدار بین چین و ژاپن خواهد بود.
**طلای زنان در رشته هندبال هم امروز با رقابت نروژ و فرانسه ضرب خواهد شد. این دیدار ساعت 16:30 به وقت تهران برگزار می‌شود.

**فینال والیبال مردان امروز از ساعت 14:30 قرار است بین فرانسه و لهستان برگزار شود که در این جدال، فرانسه مشتاق است تا بتواند در کنار شوروی و آمریکا، تبدیل به سومین کشوری شود که موفق شده است مدال طلای المپیک را دو دوره متوالی بر گردن خود حفظ کند.

**مسابقه رده‌بندی بسکتبال مردان ساعت 12:30 بین آلمان و صربستان برگزار می‌شود و غیر از این دیدار، امشب هم آمریکا و فرانسه از ساعت 23 در فینال بسکتبال به جدال یکدیگر می‌روند.

**دو تیم زنان آمریکا و هلند در رشته واترپلو از ساعت 12:05 برای تصاحب مدال برنز رقابت خواهند کرد. فینال این بخش ساعت 17:05 امروز بین استرالیا و اسپانیا برگزار خواهد شد.

**ساعت ۱۱:۳۰ دیدار رده بندی زنان هندبال بین سوئد و دانمارک برگزار می‌شود و همچنین در این ساعت زنان پینگ‌پنگ‌باز کره جنوبی و آلمان در دیدار رده بندی مقابل هم قرار می‌گیرند.

**ساعت ۱۲:۵۴ آرین سلیمی در وزن +۸۰ کیلوگرم تکواندو مقابل رافالوویچ از ازبکستان قرار می‌گیرد که رنک هشت تکواندوی جهان است. شاگرد مجید افلاکی در هانگژو به مدال نقره رسیده بود و حالا در پاریس برابر نماینده کهنه‌کار ازبکستان جدال سختی خواهد داشت.

**مسابقات دوی ماراتن از ساعت ۹:۳۰ شروع شده و با گذشت نزدیک به یک ساعت و نیم، هنوز به پایان نرسیده.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره