نماد آخرین خبر

تن‌هاخ: کنار هم برای بردن سیتی می‌جنگیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تن‌هاخ: کنار هم برای بردن سیتی می‌جنگیم

ورزش 3/اریک تن‌هاخ می‌گوید بازیکنانش باید برای پیروزی برابر منچسترسیتی متحد باشند و در کنار هم بجنگند.
منچستریونایتد روز شنبه در یک بازی جذاب و تماشایی باید برای فتح اولین جام فصل جدید در دیدار سوپر جام فوتبال انگلیس روبروی منچسترسیتی به میدان برود و امیدوار است که بتواند با پیروزی دوباره برابر این حریف همشهری یک جام دیگر را هم به دست آورد.
اریک تن‌هاخ که بسیاری معتقد بودند حتی با پیروزی برابر سیتی و قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی انگلیس هم از هدایت یونایتد کنار گذاشته خواهد شد در این تیم ماندگار شد و صحبت‌هایی را پیش از آغاز بازی سوپرجام مطرح کرد.
تقابل با سیتی: همه ما باید متحد باشیم و در کنار همدیگر در زمین بجنگیم و برای رقابت با حریف تلاش کنیم. این روحیه‌ای است که در بازی روز شنبه به آن نیاز داریم. ما برنامه بازی بسیار خوب و مشخصی داریم چون قرار است برابر تیمی بسیار خوب به میدان برویم.

قدرت سیتی: آنها مهارت بسیاری دارند و ما باید برای این بازی آماده باشیم. این چالشی بزرگ برای ما خواهد بود چون اولین بار است که در فصل جدید کنار هم به میدان خواهیم رفت. پس از آن چند روز فرصت خواهیم داشت تا برای یک حریف خوب دیگر آماده شویم.
انگیزه قهرمانی: ما بی‌صبرانه منتظر این بازی هستیم. همه خیلی برای این بازی هیجان دارند و ورزشگاه ومبلی همیشه احساسات خوبی را در ما زنده کرده است. خاطرات خوبی از حضور در این ورزشگاه داریم که باعث می‌شود بازیکنان انگیزه بیشتری هم بگیرند.
بازیکنان غایب: شرایط هری مگوایر، ویکتور لیندلوف، لوک شاو و آرون ون بیساکا برای حضور در این بازی هنوز مشخص نیست.
یوشوا زیرکزی: بله، او ممکن است در این بازی به میدان برود. او واقعا برای بازی کردن عطش زیادی دارد چون منتظر فرصتش است و در عین حال از حضور در لیگ برتر هم هیجان زیادی دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره