نماد آخرین خبر

اصرار طارمی به اینزاگی؛ برابر چلسی بازی کنم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اصرار طارمی به اینزاگی؛ برابر چلسی بازی کنم

ورزش 3/ مهدی طارمی خود را برای بازگشت به تمرینات اینتر آماده می‌شود و طبق پیش‌بینی‌ها، او باید سه‌شنبه و یا حداکثر چهارشنبه بتواند در دسترس اینزاگی باشد. با این حال، گفته می‌شود که این بازیکن اکنون نیز آماده بازگشت به تمرینات است و انگیزه زیادی نیز برای این منظور دارد.
پاسکواله گوارو خبرنگار مطرح اینتری با انتشار توئیتی نوشته است مهدی طارمی در صحبت هایی که با کادرفنی اینتر داشته، از آنها خواسته است تا برای سفر او با سایر اعضای تیم به لندن و حضور در دیدار برابر چلسی موافقت کنند. موضوعی که نشان دهنده انگیزه بالای مهاجم اینتری برای بازگشت به میادین است.

کالچو مرکاتو نیز در این خصوص نوشته است: طارمی با سرعت زیادی در حال ریکاوری است، اما امکان حضور او در لندن وجود ندارد، جایی که فردا اینتر در آخرین بازی دوستانه پیش‌فصل خود به مصاف چلسی خواهد رفت. در ساعات اخیر شایعه‌ای منتشر شده مبنی بر اینکه این بازیکن ایرانی قصد داشته به همراه تیم به لندن سفر کند.
طارمی به‌خوبی می‌داند که نمی‌تواند با هم‌تیمی‌هایش سفر کند، زیرا او تنها چند روز است که پس از مصدومیت – یک کشیدگی عضله در قسمت دو سر ران پای چپ – که در آستانه بازی دوستانه با پیزا رخ داد، به‌طور جداگانه تمرین می‌کند. دیگر مصدومان تیم همچون دی‌فرای، زیلینسکی و مارکو آرناتوویچ نیز به لندن سفر نخواهند کرد. همچنین غیبت احتمالی چالهان‌اوغلو به دلیل خستگی عضلانی نیز بسیار محتمل است.

با بازگشت به وضعیت طارمی، در ابتدا تصور می‌شد که او بتواند پس از چهارده روز در دسترس اینزاگی قرار بگیرد، اما زمان بازگشت او سریع‌تر شده است. انتظار می‌رود او سه‌شنبه یا چهارشنبه به تمرینات گروهی بازگردد و هدف او حضور در بازی اول سری آ مقابل جنوا است که قرار است روز شنبه، ۱۷ آگوست ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، شماره ۹۹ می‌تواند در استادیوم فراریس در بخشی از این بازی به میدان برود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره