نماد آخرین خبر

بارسلونا تا چه تاریخی منتظر ستاره اتلتیک بیلبائو خواهد ماند؟

منبع
فوتبالی
بروزرسانی
بارسلونا تا چه تاریخی منتظر ستاره اتلتیک بیلبائو خواهد ماند؟

فوتبالی/نیکو ویلیامز یکی از اهداف جدی بارسلونا در بازار نقل و انتقالات است و سران باشگاه اسپانیایی همچنان پیگیر وضعیت این بازیکن هستند و امید دارند تا بتوانند این ستاره جوان را در همین تابستان به خدمت بگیرند.
نیکو ویلیامز یکی از بازیکنان مورد علاقه بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال بود. بازیکنی که پس از درخشش در رقابت‌های یورو 2024، بیش از پیش توجه بارسلونا را به خود جلب کرد و حتی بازیکنان ملی‌پوش بارسا هم تمام تلاش خود را کردند تا این بازیکن برای پیوستن به تیم کاتالانی متقاعد شود. حتی برخی خبرگزاری‌ها مدعی شده بودند که بارسلونا با نیکو ویلیامز به توافقات شخصی دست پیدا کرده است و بارسا حاضر است بند فسخ قرارداد او را بپردازد.
حتی خاویر تباس و خوان لاپورتا هم توانایی بارسلونا برای خرید نیکو ویلیامز را تایید کردند، اما ظاهرا فشارهای اعضای باشگاه اتلتیک بیلبائو تا به این لحظه مانع انتقال ویلیامز به بارسلونا شده است. بازیکنان بیلبائو سعی کردند تا این باور را در نیکو به وجود بیاورند که بارسلونا توانایی ثبت قرارداد او را ندارد. همچنین او به برادر خود یعنی ایناکی ویلیامز قول داد که یک فصل دیگر در اتلتیک بیلبائو بماند و با این تیم قهرمان لیگ اروپا شود.
با این وجود اما هنوز مدیران بارسا از خرید او ناامید نشدند. به نقل از فرناندو پولو، بارسلونا تا تاریخ 24 آگوست (3 شهریور) منتظر جواب نیکو خواهد ماند و اگر این بازیکن پاسخ مشخصی به پیشنهاد بارسا ندهد، آن‌ها به سراغ وینگر چپ دیگری خواهند رفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره