نماد آخرین خبر

حمیداوی هم مدعی نیمکت داماش شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حمیداوی هم مدعی نیمکت داماش شد

ورزش 3/فرهاد حمیداوی که خاطرات جالبی در دوران مدیریت به جا گذاشته، اکنون قصد دارد به عنوان سرمربی نیز چالش جدید خود را دنبال کند.
نام فرهاد حمیداوی برای اهالی فوتبال یادآور خاطرات پدیده مشهد است. تیمی که حتی توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نیز کسب کند.
حمیداوی که مدیرعامل و مالکی جاه‌طلب در آن دوره محسوب می‌شد، به عنوان مدیری که در بخش درآمدزایی از فروش و صدور رضایت‌نامه بازیکنان نامش مطرح بود، شناخته می‌شد. او البته کاملا ریسک پذیر بود و مربیان جوانی مثل داوود سیدعباسی، مهدی رحمتی و… نیز در دوره مدیریتش توانستند چالش سرمربیگری خود را استارت بزنند.

او البته فصل گذشته در اقدامی جالب توجه با حضور در کلاس‌های مربیگری، خواهان تقابلی جدید و حضور در عرصه مربیگری شد. اولین تجربه او البته با اتفاق شیرینی همراه نشد و نشد تیم نگون‌بخت خوشه طلایی که از اوضاع خوبی برخوردار نبود را به عنوان اولین تجربه به نتیجه نهایی برساند و شرایط آنقدر سخت بود که در همان ابتدای اردو، کار را رها کرد.
او اکنون به عنوان گزینه سرمربیگری داماش گیلان نامش در کنار مهدی پاشازاده و حمید درخشان مطرح شده و نزدیکان باشگاه از احتمال بالای این اتفاق صحبت می‌کنند. باید دید حمیداوی که هم‌دوره‌ای‌هایش در کلاس‌های مربیگری از جاه‌طلبی بالای او خبر می‌دادند، قادر خواهد بود با حضور روی نیمکت این تیم پر طرفدار و تیفوسی‌هایش  یک مسیر جدید و جدی را به سرانجام برساند یا خیر.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره