نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

میزبانی فولادشهر از تیم ملی قطعی شد

منبع
فارس
بروزرسانی
میزبانی فولادشهر از تیم ملی قطعی شد

فارس/مدیر مجموعه‌های ورزشی باشگاه ذوب‌آهن گفت: ورزشگاه فولادشهر میزبان دیدار تیم‌های‌ ملی ایران و قرقیزستان خواهد بود و از نظر ساختاری نیز آمادگی میزبانی از بانوان را دارد.
محسن صالحی، مدیر مجموعه‌های ورزشی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، روز ۱۵ شهریور در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد. 
وی افزود: از طرف باشگاه به من ماموریت داده شده است، تا برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقه اقدامات لازم انجام شود، قبل از این که تصمیمی در خصوص برگزاری بازی تیم ملی در فولادشهر باشد، رفعتی نکاتی در خصوص موضوعات امنیتی و ایمنی ورزشگاه به ما ابلاغ کرده بود، پس از قطعی‌شدن بازی تیم ملی در این ورزشگاه، سطح این اقدامات نیز افزایش پیدا کرد.
صالحی تصریح کرد: در خصوص این که آیا بانوان امکان حضور در ورزشگاه را خواهند داشت، یا خیر اطلاعی ندارم اما ورزشگاه فولادشهر از نظر ساختار فیزیکی آمادگی میزبانی از بانوان را دارد. 

مدیر مجموعه‌های ورزشی باشگاه ذوب‌آهن در خصوص وضعیت کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر گفت: چمن‌های ورزشی در استان‌های گرم شرایط بسیار سختی را پشت سر می‌گذارند، این چمن‌ها بیشتر سردسیری هستند و در طول دوره گرما در رکود رشد قرار می‌گیرند. 

وی ادامه داد: گرما و شدت آن که باعث تعطیلی اداره‌های در استان‌های مختلف کشور نیز شده است، خسارتی را به چمن‌ها وارد کرده است، وضعیت زمین نسبت به زمان مشابه در سال  گذشته مطلوب نیست اما روزبه‌روز وضعیت بهتر خواهد شد. 
صالحی دررابطه‌با انتقال مسابقات سپاهان به ورزشگاه فولادشهر نیز گفت: حضور سپاهان در ورزشگاه فولادشهر در حال قطعی‌شدن است و مذاکراتی میان مدیران عامل دو باشگاه انجام شده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید