نماد آخرین خبر

خط‎‌ و نشان استقلالی سابق برای گلر برزیلی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خط‎‌ و نشان استقلالی سابق برای گلر برزیلی

ورزش 3/علیرضا رضایی در بازی دوستانه مقابل پیکان کلین‌شیت کرد.
  علیرضا رضایی، گلر جوان تیم فوتبال نساجی مازندران که سابقه حضور در استقلال را نیز دارد، پس از گذراندن دوران سخت و مشکلاتی که بعد از پیوستن به شمس‌آذر برای او به وجود آمد، در نیم فصل لیگ بیست‌وسوم به نساجی منتقل شد. اما مصدومیتی که برای او پیش آمد ادامه فصل را از دست داد و مقدمات حضور لوان پولی در این تیم را فراهم کرد و با توجه به درخشش این گلر برزیلی، آنها رقابت سختی برای رسیدن به پیراهن اصلی نساجی خواهند داشت.
رضایی در آخرین بازی دوستانه نساجی مقابل تیم سابق خود پیکان، توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و اولین کلین‌شیت خود پس از اتمام مصدومیت را در این بازی دوستانه ثبت کند. این اتفاق می‌تواند برای کادرفنی نساجی امیدوارکننده باشد تا دروازه‌بان خود را با فرم خوبی در اختیار دارند.
این گلر بلند قامت که با درخشش در تیم فوتبال پیکان مورد توجه استقلال قرار گرفت و در مقطعی به دروازه‌بان اول این تیم تبدیل شد، اکنون به دنبال بازگشت به سطح اول فوتبال ایران و قرار گرفتن درون دروازه نساجی است. با توجه به کیفیت لوان پولی که فصل گذشته نشان داد و همچنین استعداد ذاتی رضایی، رقابت جذابی درون دروازه نساجی ایجاد خواهد شد و این دو دروازه‌بان خیال کادوازه راحت خواهند کرد.
باید دید که در نهایت کدام یک از این دو گلر می‌تواند جایگاه خود را در ترکیب اصلی نساجی تثبیت کند و در فصل جدید عملکردی درخشان از خود به نمایش بگذارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره