نماد آخرین خبر

شمارش معکوس؛ کروس، امباپه را امیدوار کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شمارش معکوس؛ کروس، امباپه را امیدوار کرد

ورزش 3/شروع کیلیان امباپه در بازی رسمی برای رئال شباهت جالبی به اولین بازی تونی کروس برای رئال مادرید دارد.
 در رئال همه راه ها به امباپه منتهی می شود که چهارشنبه شب در سوپرجام اروپا اولین بازی خود با پیراهن قهرمان اروپا را انجام خواهد داد. ستاره جدید رئال از نظر بدنی شرایط خوبی دارد و به قدری در تمرینات آماده نشان داده است که بعید به نظر می رسد کارلتو او را روی نیمکت قرار دهد.
سرمربی ایتالیایی این را قبلا نیز در رئال نشان داده است. موردی مشابه در سال 2014 داریم زمانی که تونی کروس به عنوان قهرمان جهان با آلمان وارد رئال شد و در سوپرجام اروپا برابر سویا فیکس شد.
کروس در تابستان 2014 یکی از خریدهای بزرگ تابستانی رئال بود و در اولین بازی رسمی خود برنده اولین جام با رئال شد. او پس از قهرمانی در جام جهانی برزیل با آلمان (13 جولای) در هفدهم همان ماه به عنوان بازیکن جدید رئال معرفی شد و سپس به تعطیلات رفت. او در 5 آگوست تحت فرمان آنچلوتی قرار گرفت و هشت روز بعد نیز در سوپرجام اروپا برابر سویا بازیکن ثابت شد.
در واقع او در آن بازی و در 9 بازی بعدی لالیگا، لیگ قهرمانان و سوپرجام اسپانیا کار را از ابتدا شروع کرد. کروس تا روز اول اکتبر آرام نگرفت و سرانجام در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل لودوگورست به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت.
آنچلوتی به شرایط کروس به عنوان یک بازیکن تازه وارد اهمیت چندانی نمی داد. حتی خامس رودریگز، دیگر خرید جدید رئال در آن تابستان، نیز در سوپرجام فیکس بازی کرد اما این بازیکن کلمبیایی زودتر به تمرینات پیوسته بود و تمرینات بیشتری داشت.
حالا امباپه نیز همان شرایط مشابه تونی کروس را دارد و می تواند امیدوار باشد کارلتو مثل 10 سال پیش و همچون کروس به او نیز در ترکیب ثابت میدان دهد. بدون توجه به اینکه تازه یک هفته است تمریناتش را در رئال شروع کرده و شاید در فرم 100 درصدی هم نباشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره