نماد آخرین خبر

تدارک فرانسه با اسپانیا و آرژانتین برای مقابله با فوتسال ایران

منبع
مهر
بروزرسانی
تدارک فرانسه با اسپانیا و آرژانتین برای مقابله با فوتسال ایران

مهرتیم ملی فوتسال فرانسه که یکی از رقیبان ایران در جام جهانی است برای آماده سازی در این مسابقات، قرار است ۶ دیدار تدارکاتی با تیم های مختلف برگزار کند.
رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال از ۲۴ شهریور به میزبانی کشور ازبکستان برگزار خواهد و تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی با تیم های فرانسه، گواتمالا و ونزوئلا هم‌گروه است.
تیم ملی فرانسه به عنوان تیمی که در سال های اخیر در رشته فوتسال پیشرفت های قابل توجهی کسب کرده است و سرمایه گذاری زیادی در این حوزه انجام داده که می تواند جدی ترین رقیب ایران در مرحله گروهی باشد.
این تیم با هدایت «رافائل رینو» قرار است در هفته های باقی مانده تا آغاز جام جهانی، ۶ دیدار تدارکاتی با تیم های مختلف جهان انجام دهد و این مساله در حالی است که تیم ملی ایران قرار بود در روزهای سوم و پنجم شهریور به مصاف کرواسی برود که این مسابقه از سوی فدراسیون فوتبال کرواسی به دلایل غیرورزشی لغو شد.
شاگردان شمسایی در شهریور به قزاقستان سفر خواهند کرد و در دو دیدار تدارکاتی در روزهای نهم و یازدهم رو در روی این تیم قرار بگیرد.
تیم ملی فرانسه اما قرار است در تاریخ بیست و نهم مرداد میزبان ازبکستان (تیم یازدهم جهان) باشد و در روزهای پنجم و ششم شهریور در اردوی آرژانتین به ترتیب با اسپانیا (تیم سوم جهان) و کاستاریکا (تیم سی و یکم جهان) دیدار تدارکاتی برگزار می کند.

خروس ها سپس در دهم شهریور در کشور خودشان با تیم ملی آرژانتین (تیم پنجم جهان) رو به رو می شوند و سپس اردوی آماده سازی را در دبی برگزار می کنند و در تاریخ هفدهم و نوزدهم شهریور به مصاف امارات متحده عربی (تیم صد و دوم جهان) و تیم دیگری که هنوز اعلام نشده خواهند رفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره